DAJ CYNK

Zmiana w zarządzie Play: Mikkel Noesgaard będzie dyrektorem ds. marketingu

Marian Szutiak

Wydarzenia

Rada Dyrektorów Play Communications S.A., właściciela P4, operatora sieci Play, poinformowała o powołaniu Mikkela Noesgaarda na członka zarządu i dyrektora ds. marketingu w Play. Mikkel obejmie nowe stanowisko 1 listopada 2019 roku. 

Mikkel Noesgaard posiada ponad 15-letnie międzynarodowe doświadczenie w sektorach technologii i telekomunikacji, które zdobył na stanowiskach związanych z zarządzaniem sprzedażą, marketingiem i rozwojem biznesu. Przed dołączeniem do Play pracował 7 lat w strukturach Telenor Group, jednej z najbardziej renomowanych zdigitalizowanych firm telekomunikacyjnych, gdzie ostatnio zajmował stanowisko członka zarządu ds. marketingu w Telenor Serbia i Czarnogóra. Mikkel uzyskał tytuł magistra ekonomii biznesu i informatyki na Copenhagen Business School w Danii.

Zobacz: Raport przenośności numerów w 3Q2019: Plus coraz więcej zyskuje, Play coraz więcej traci
Zobacz: Wrześniowe wyniki speedtestu - mobilnie wciąż na szczycie T-Mobile i Play, liderzy stacjonarni przyspieszyli
Zobacz: Play zbudował nową wieżę przekaźnikową w Cieszynie. Burmistrz miasta protestuje, a operator odpowiada

Powołanie Mikkela Noesgaarda do zarządu Play jest związane z ustąpieniem Michała Sobolewskiego ze stanowiska członka zarządu Play z dniem 7 października 2019 roku.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play