DAJ CYNK

Znacie TECNO? Nowa marka debiutuje w Polsce

Mieszko Zagańczyk

Wydarzenia

TECNO Phantom X2 Pro

Na polskim rynku debiutuje kompletnie u nas nieznana, ale coraz bardziej rozpoznawalna w wielu rejonach krajach świata marka TECNO. To chiński producent elektroniki, który ma na koncie co najmniej kilka udanych konstrukcji.

Agencja PR odpowiedzialna za prowadzenie marki poinformowała dziś, że TECNO wkracza do Polski. Firma działa już na pięciu kontynentach, w 70 krajach. Producent ma w swoim portfolio smartfony, tablety, laptopy oraz inteligentne urządzenia domowe. Pierwsza z czterech zaplanowanych serii smartfonów pojawi się na polskim rynku jeszcze w czerwcu. Firma nie zdradziła jednak, jakie to modele.

Jako producent smartfonów TECNO często pojawia się w doniesieniach zagranicznych serwisów. Marka ma w ofercie budżetowce z serii Pop, modele średniej klasy z linii Spark, Camon i Pova, jednak w jej portfolio nie brakuje też bardziej zaawansowanych konstrukcji, jak rozkładany TECNO Phantom V Fold czy fotograficzny TECNO Phantom X2 Pro z wysuwanym obiektywem aparatu. Producent ma szansę konkurować na naszym rynku z Realme, Vivo czy Infiniksem, choć na początek trudno oczekiwać w Polsce modeli z najwyższej półki.

TECNO Phantom X2 Pro

Marka TECNO powstała w Shenzhen w Chinach. Obecnie liczba punktów sprzedaży produktów TECNO przekroczyła 160 tys. na całym świecie i ciągle rośnie. Producent chwali się też nagrodami za swoje projekty urządzeń mobilnych: Global Top Brand CES 22, Most Innovative Asian Mobile Phone Brand, iF Design Award, IDA International Design Award czy Loop Sustainable Design Award. 

Zapowiadając polski debiut, firma zdradza swoje globalne plany – chce stać się najbardziej pożądaną marką premium na świecie wśród klientów młodych duchem, oferując im najnowocześniejsze, stylowe, inteligentne urządzenia. 

Dostępności produktów TECNO w Polsce należy się spodziewać jeszcze w pierwszej połowie tego roku. W ofercie smartfonów zaplanowane są cztery różne serie – pierwsza z nich będzie dostępna w sprzedaży jeszcze w czerwcu. Firma obiecuje, że dostępność jej produktów będzie szeroka – od największych kanałów e-commerce aż po najbardziej znane sieci elektromarketów.

Polski oddział TECNO funkcjonuje już od maja 2023, a do zespołu dołączyli między innymi: 

  • Paul Pan – TECNO CEE General Manager,
  • Łukasz Bieniek – TECNO Poland Country Manager,
  • Marcin Szczepankowski – TECNO Poland GTM Manager,

Kolejne osoby do działu sprzedaży i marketingu dołączają już niebawem.

Zobacz: Dzięki tej technologii Twój smartfon zmieni kolor. Dosłownie
Zobacz: Rosja dalej kupuje smartfony. Tym firmom rubel nie śmierdzi

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Tecno

Źródło tekstu: Tecno