mBank wydał pilny komunikat. Lepiej się z nim zapoznać już dziś

To już nie pierwszy raz, kiedy klienci mBanku muszą przygotować się na utrudnienia. Bank z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym zapowiedział przerwę w działaniu, która nastąpi już w najbliższy weekend. Zobacz, co i kiedy przestanie działać.

Anna Kopeć (AnnaKo)
19
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
mBank wydał pilny komunikat. Lepiej się z nim zapoznać już dziś

mBank zapowiedział przerwę techniczną, która będzie miała miejsce w nocy z soboty na niedzielę, czyli 22 i 23 marca 2025 roku. Powód? Prace modernizacyjne systemów bankowych, które wówczas będą miały miejsce. Przerwa spowodowana jest także działaniami prowadzonymi przez Krajową Izbę Rozliczeniową. Lepiej sprawdzić, co przestanie wtedy działać i przygotować się na niedogodności. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Co nie będzie działało i w jakich godzinach?

BLIK przestanie działać

Najbardziej odczuwalne utrudnienia dotkną użytkowników popularnego systemu płatności BLIK. Od 00:30 do 7:00 wykonanie przelewów będzie niemożliwe. Nie wykonamy przelewu na telefon, przelewu ekspresowego, ani też nie zapłacimy Blikiem za zakupy w sklepie oraz internecie. W związku z tym, bank prosi, aby wszelkiego tego typu transakcje uregulować wcześniej, unikając tych wszystkich komplikacji. 

Problemy z płatnościami kartą 

Przez całą noc nie zapłacimy kartą za zakupy w sklepach stacjonarnych, restauracjach i nie skorzystamy za jej pomocą z bankomatu. Płatności nie będą możliwe między godziną 2:30 a 7:00. 

Przestanie działać serwis transakcyjny i aplikacja mobilna

Należy przygotować się na to, że między godziną 2:30 a 7:00 nie zalogujemy się na nasze konto w internecie, ani w aplikacji. Nie złożymy wówczas także żadnego wniosku. 

Nie dodzwonisz się na infolinię

Podczas przerwy nie będzie działała poprawnie infolinia. Dlatego, że w tym czasie, żaden z pracowników nie będzie miał wglądu w dane klienta i realizacje operacji będą uniemożliwione. 

Bank radzi, aby wszelkie ważne przelewy oraz operacje finansowe klienci zlecili wcześniej, przed przerwą techniczną. Dzięki temu unikną niedogodności oraz niepotrzebnych stresów związanych z niedostępnością niektórych usług.