Nest Bank: klienci mogą już korzystać z płatności BLIK

Nest Bank to kolejna instytucja finansowa, która udostępniła swoim klientom możliwość korzystania z płatności BLIK. Od dziś mogą oni szybko i bezpiecznie płacić w internecie oraz sklepach stacjonarnych, a także wpłacać i wypłacać pieniądze z bankomatów z wykorzystaniem najpopularniejszego systemu płatności mobilnych w Polsce.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
16
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Nest Bank: klienci mogą już korzystać z płatności BLIK
Dalsza część tekstu pod wideo

Wprowadzenie tego rozwiązania bank zapowiadał już miesiąc temu, gdy trwały jego testy. Teraz dobiegły one końca. Dziś użytkownicy aplikacji mobilnej Nest Banku otrzymali możliwość korzystania z płatności BLIK. Mogą oni płacić za pomocą tego rozwiązania w całym polskim e-commerce oraz coraz większej liczbie zagranicznych platform zakupowych, w terminalach płatniczych w sklepach stacjonarnych, a także wpłacać i wypłacać gotówkę z ponad 20 tys. bankomatów w całym kraju. 

Bankowa aplikacja mobilna bez BLIKA staje się rzadkością w naszym kraju. Cieszymy się, że teraz także klienci Nest Banku mogą płacić w tak wygodny i bezpieczny sposób. Jestem przekonany, że bardzo szybko, tak jak dla milionów użytkowników, BLIK stanie się także dla nich ulubionym sposobem płatności  – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes  zarządu Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. 

Według użytkowników bankowości mobilnej BLIK błyskawicznie stał się najwygodniejszą i jedną z najczęściej wybieranych metod płatności w internecie. W pierwszym kwartale 2020 roku odnotowano 34,7 mln transakcji kartami w internecie, przy 57,5 mln transakcji BLIK.

Wiemy, że wielu naszych klientów czekało na udostępnienie płatności BLIK od dawna. Klienci Nest Banku aktywnie korzystają z nowoczesnych form płatności, dlatego jesteśmy przekonani, że będą intensywnie korzystać z Blika  – mówi Agnieszka Porębska-Kość, Członek Zarządu Nest Banku

System BLIK udostępnia już 14 banków lub grup bankowych. Możliwość skorzystania z Blika w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 90 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP).