Klienci BOŚ mogą już korzystać z aplikacji mobilnej BOŚBank24
Wczoraj Bank Ochrony Środowiska udostępnił dla swoich klientów nową aplikację mobilną BOŚBank24, która pozwala korzystać z systemu bankowości internetowej, jak na komputerze, a do tego daje kilka nowych opcji. Jest to pierwsza odsłona aplikacji.

Nowa aplikacja BOŚBank24 dostępna jest dla smartfonów z Androidem i systemem iOS. Znajdują się w niej wszystkie standardowe funkcje bankowości internetowej, oferowane przez BOŚ. Żeby z niej skorzystać, po zainstalowaniu trzeba się zalogować do banku na komputerze i połączyć ją z systemem BOŚBank24.
Zobacz: PKO BP zapowiada nową wersję serwisu iPKO. Będzie bardziej mobilnie
Zobacz: Aplikacja Idea Banku już jest w Huawei AppGallery, ale jeszcze bez HMS



Korzystając z aplikacji mobilnej, klienci banku dokonają operacji tak samo, jak na komputerze, a dodatkowo skorzystają z funkcji, jakie daje telefon. Będą więc mogli:
- sprawdzić saldo bez konieczności logowania do aplikacji,
- zalogować się PIN-em lub biometrycznie – odciskiem palca lub face ID,
- łatwo obsłużyć aplikację i monitorować przelewy dzięki powiadomieniom push,
- autoryzować mobilnie zlecane operacje,
- wykonać przelew natychmiastowy (Express Elixir).
Dzięki aplikacji operacje wykonywane w systemie na komputerze można zatwierdzać mobilnie, czyli za pomocą PIN-u, do którego klient banku otrzyma odpowiednie powiadomienie push. Pozwoli to zrezygnować z autoryzacji za pomocą SMS-ów, co jest o wiele bardziej wygodne. BOŚ zapowiada, że niedługo wyposaży swoją aplikację w kolejne funkcje.
Aplikacja BOŚBank24 jest dostępna w sklepach z aplikacjami Google Play i App Store.