PKO BP zmienia aplikację. Od razu to dostrzeżesz
PKO Bank Polski wprowadził subtelną, ale praktyczną zmianę w swojej aplikacji IKO. Dotyczy układu elementów na ekranie głównym.

Jak wygląda interfejs aplikacji IKO, każdy klient PKO Banku Polskiego pewnie wie. Niebawem jednak się on zmieni. Nieznacznie, ale w ogólnym rozrachunku użytkownicy powinni być zadowoleni.
Zmodyfikowany zostanie ekran logowania aplikacji, a największa zmiana to przeniesienie przybornika z ulubionymi funkcjami ze środka na dół. U góry znajdzie się z kolei pasek nawigacyjny z logo banku, w centralnym punkcie – komunikaty, a tuż nad nimi – duże logo IKO.



Instytucja wyjaśnia, że dzięki temu najpotrzebniejsze funkcje zawsze znajdą się w zasięgu palca. Nawet w przypadku telefonów z największymi wyświetlaczami.
Wyeksponowanie logotypów ma z kolei upewnić klienta, że ten znajduje się w oficjalnej aplikacji – choć prawdę mówiąc, akurat to raczej bardzo teoretyczne zabezpieczenie, gdyż za moment nowy wygląd także zostanie skopiowany przez naciągaczy.
Nowy widok pojawia się po aktualizacji numer 3.154, aczkolwiek ta, jak zauważa serwis Cashless, wdrażana jest na razie stopniowo. Ot, nie zdziwcie się, gdy IKO nagle zacznie wydawać się nieco inne niż zazwyczaj.