Instagram zaliczył globalną awarię. Wiele osób nie mogło się zalogować
Użytkownicy na całym świecie zgłaszali problemy z Instagramem. Nie działało logowanie do platformy, były też problemy z działaniem aplikacji mobilnej oraz edycją swojego profilu.

Dzisiaj (31 października 2022 roku) około godziny 14:00 w serwisie Downdetector zaczęła szybko rosnąć liczba zgłoszeń o awarii platformy Instagram. Użytkownicy skarżyli się przede wszystkim na to, że nie mogą się zalogować na swoje konta. Niektórzy pisali też o tym, że ich konta zostały bez powodu zablokowane. Wiele osób miało problemy z działaniem aplikacji mobilnej, nie mogli również edytować swoich profili. Zgłaszający informowali również, że w wyniku awarii stracili część obserwujących.
Zobacz: Instagram chce być jak TikTok. Kopiuje kolejną funkcję
Zobacz: Facebook po 3Q2022. Imperium Zuckerberga zarabia coraz mniej



Z informacji, jakie można uzyskać w serwisie Downdetector wynika, że awaria należącego do Marka Zuckerberga medium społecznościowego ma charakter globalny i wciąż trwa (choć liczba zgłoszeń zdecydowanie spadła).
Na koncie Instagram Comms na Twitterze pojawił się oficjalny komunikat w sprawie problemów z działaniem platformy. Nie ma w nim jednak nic poza potwierdzeniem, że awaria rzeczywiście nastąpiła oraz przeprosin za niedogodności.
Zdajemy sobie sprawę, że niektórzy z was mają problemy z dostępem do swojego konta na Instagramie. Zajmujemy się tym i przepraszamy za niedogodności.
– czytamy w komunikacie
We're aware that some of you are having issues accessing your Instagram account. We're looking into it and apologize for the inconvenience. #instagramdown
— Instagram Comms (@InstagramComms) October 31, 2022