mBank z awarią Blika. Klienci nie mogli nic zrobić
Brak możliwości wygenerowania kodu BLIK w mBanku, jak i przelewów bezpośrednich na telefon. Z takimi problemami zgłosili się do nas Czytelnicy TELEPOLIS.PL.

Fakt wystąpienia awarii w mBanku potwierdzają zgłoszenia na Downdetector. Problemy rozpoczęły się około godziny 17:00, z najwyższą amplitudą o 17:30. W tym momencie sytuacja zdaje się powoli normalizować, choć nadal napływają zgłoszenia dotyczące problemów w liczbie wyższej, niż to miało miejsce przez cały dzień.
Dlaczego nie mogę zrobić przelewu na telefon?
Znowu blik wam zdechł?
- komentują na profilach mBanku niezadowoleni klienci.



Wraz z awarią mBanku zwiększyła się też liczba zgłoszeń dotyczących niedziałania samego Blika. Było ich jednak relatywnie mało, co może sugerować, że problem był po stronie banku, a nie Blika. Jednocześnie nie pojawiły się zgłoszenia klientów innych banków.
O komentarz w sprawie awarii poprosiliśmy biuro prasowe mBanku, tekst zostanie uzupełniony o przesłane wyjaśnienia.