mBank z awarią Blika. Klienci nie mogli nic zrobić

Brak możliwości wygenerowania kodu BLIK w mBanku, jak i przelewów bezpośrednich na telefon. Z takimi problemami zgłosili się do nas Czytelnicy TELEPOLIS.PL.

Lech Okoń (LuiN)
9
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
mBank z awarią Blika. Klienci nie mogli nic zrobić

Fakt wystąpienia awarii w mBanku potwierdzają zgłoszenia na Downdetector. Problemy rozpoczęły się około godziny 17:00, z najwyższą amplitudą o 17:30. W tym momencie sytuacja zdaje się powoli normalizować, choć nadal napływają zgłoszenia dotyczące problemów w liczbie wyższej, niż to miało miejsce przez cały dzień.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dlaczego nie mogę zrobić przelewu na telefon?

Znowu blik wam zdechł?

- komentują na profilach mBanku niezadowoleni klienci.

Wraz z awarią mBanku zwiększyła się też liczba zgłoszeń dotyczących niedziałania samego Blika. Było ich jednak relatywnie mało, co może sugerować, że problem był po stronie banku, a nie Blika. Jednocześnie nie pojawiły się zgłoszenia klientów innych banków.

O komentarz w sprawie awarii poprosiliśmy biuro prasowe mBanku, tekst zostanie uzupełniony o przesłane wyjaśnienia.