Multimedia Polska: oferta internetowa z możliwością negocjacji

Multimedia Polska umożliwiła klientom negocjowanie stawek za internet.

Redakcja Telepolis
25
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Multimedia Polska: oferta internetowa z możliwością negocjacji

Multimedia Polska umożliwiła klientom negocjowanie stawek za internet.

Multimedia Polska, drugi pod względem liczby abonentów operator kablowy w kraju, wystartował propozycją, w ramach której istnieje możliwość wynegocjowania ceny niższej niż u konkurencji. Wystarczy, że klient udokumentuje, na podstawie faktury za ubiegły miesiąc, wysokość abonamentu, jaki płaci u innego dostawcy.

Uruchomiliśmy specjalne mechanizmy promocyjne, które pozwalają klientom negocjować niższy abonament za internet, niż płacą u obecnego dostawcy. Co więcej, prawie zawsze uzyskany rabat będzie szedł w parze z istotnym podwyższeniem klientowi przepływności do 30, 60 a nawet 120 Mb/s - mówi Piotr Styczek, Dyrektor Departamentu Marketingu i Produktów Multimedia Polska.

Wysokość obniżki zależy od prędkości posiadanego internetu, wysokości płaconego abonamentu oraz długości umowy, jaką klient będzie chciał zawrzeć z Multimedia Polska (12 lub 24 miesiące). Im wyższy abonament i prędkość posiadanego u konkurencji internetu, tym większego rabatu można się spodziewać.

Oferta umów negocjowanych skierowana jest do nowych i obecnych klientów, którzy nie korzystają z usługi internetowej Multimedia Polska.

Dalsza część tekstu pod wideo