Wojciech Pronobis przechodzi z firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska do T-Mobile Polska. Zostanie dyrektorem marketingu segmentu postpaid - czytamy w Media & Marketing Polska. Wojciech Pronobis przechodzi z firmy ubezpieczeniowej Prudential Polska do T-Mobile Polska. Zostanie dyrektorem marketingu segmentu postpaid - czytamy w Media & Marketing Polska. Pronobis zarządzać będzie kilkudziesięcioosobowym zespołem i dużym budżetem. Przed pracą dla Prudentiala Wojciech Pronobis przez prawie 3,5 roku był dyr. zarządzającym ds. marketingu Grupy PZU, a także przez siedem lat pracował w Telekomunikacji Polskiej, w tym jako dyrektor departamentu mediów i komunikacji. Jednocześnie zmienia się funkcja Wojciecha Kliniewskiego, dotychczasowego dyrektora departamentu sprzedaży i marketingu rynku prywatnego w T-Mobile Polska. Teraz zostanie on dyrektorem sprzedaży. Powyższe zmiany związane są z upraszczaniem wewnętrznej struktury zarządzania w T-Mobile.