UPC zmienia wygląd rachunków abonenckich

UPC Polska w ramach poprawy jakości obsługi klienta, rozpoczyna pilotaż nowego rachunku za usługi. Faktura dostępna tylko na życzenie.

Redakcja Telepolis
9
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
UPC zmienia wygląd rachunków abonenckich

UPC Polska w ramach poprawy jakości obsługi klienta, rozpoczyna pilotaż nowego rachunku za usługi.

Wybrana grupa klientów z regionów: Kraków, Warszawa i Gdańsk, otrzyma bardziej zrozumiałą i przyjazną wersję rachunków za usługi UPC. Pilotaż obejmie w sumie 70 tys. klientów i potrwa do końca 2013 roku. Zmiany obejmują nowy wygląd rozliczenia i faktury. Klienci indywidualni otrzymają tylko rozliczenia, a nie jak dotychczas rozliczenie i fakturę (mogą jednak otrzymywać fakturę na życzenie).

Zmiany w rozliczeniu obejmują:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • rozdzielenie naliczeń za pełny miesiąc od naliczeń za część miesiąca (proraty)
  • rozdzielenie opłat za usługi abonamentowe od opłat jednorazowych, w tym naliczanych "za zużycie" (np. VOD)
  • prezentacja wszystkich usług, a nie tylko kategorii (telewizja, internet, telefon)
  • prezentacja połączeń telefonicznych wykorzystanych w ramach pakietu i poza pakietem
  • nowoczesna szata graficzna (kolorowa w wersji elektronicznej)


  • zmniejszenie liczby kolumn
  • nowoczesna szata graficzna
  • rozdzielenie opłat za usługi abonamentowe od opłat jednorazowych, w tym naliczanych "za zużycie" (np. VOD)