Cyfrowy Polsat: ipla i muzo w nowej odsłonie

Cyfrowy Polsat rozwija swoje serwisy online - ipla i muzo. Kanały Eurosport HD i Eurosport 2 HD wzbogacają w niedawno uruchomionym pakiecie iplaSPORT. Ruszają nowe pakiety usług.

Lech Okoń (LuiN)
7
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Cyfrowy Polsat: ipla i muzo w nowej odsłonie

Cyfrowy Polsat rozwija swoje serwisy online - ipla i muzo. Kanały Eurosport HD i Eurosport 2 HD wzbogacają w niedawno uruchomionym pakiecie iplaSPORT. Ruszają nowe pakiety usług.

Oferta programowa ipla wzbogacona została o treści VOD oraz kanały linearne od nowych dostawców. Z dotychczasowymi partnerami - m.in. Kino Świat, SPI, Best Film, Syrena Films, Vivarto, Hagi - poszerzone zostały umowy, dzięki którym wybrane treści można teraz oglądać na większej liczbie urządzeń.

Podpisane zostały nowe umowy ze studiami Warner Bros i Disney (trwają rozmowy z kolejnymi studiami), dystrybutorem Galapagos, Festiwalem Plus Camerimage, dzięki którym oferta filmowa ipla została wzbogacona o nowe tytuły. Dziś klienci mogą wybierać spośród 1500 filmów pełnometrażowych, wśród których są największe nowości .

Dzięki długoterminowym umowom podpisanym z Telewizją Polsat i TVP rozszerzona została także oferta seriali - do ponad 100 tytułów z ponad 9 tys. odcinków. Obecnie już około 20 odcinków różnych tytułów telewizji Polsat jest emitowanych w ciągu tygodnia przed ich emisją w telewizji. Premiery seriali z Telewizji Polsat można oglądać za darmo w aplikacji ipla na komputery, natomiast seriale TVP dostępne są także na platformach mobilnych i SmartTV.

Kanały Eurosport HD i Eurosport 2 HD wzbogacają w niedawno uruchomionym pakiecie iplaSPORT (bez zmiany ceny) zestaw tematycznych telewizji linearnych, wśród których są także: Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, Fightbox. Teraz w ramach pakietu sportowego internauci mogą liczyć na największą w polskim Internecie ofertę treści sportowych, w tym bazę VOD, około 200 godzin miesięcznie transmisji z różnego rodzaju rozgrywek.

Treści w ipla oferowane są w ramach odświeżonych zgodnie z zasadą "więcej za mniej" pakietów tematycznych: iplaSPORT, iplaSERIAL, iplaFILM czy iplaEXTRA. Nowymi pakietami są FilmBOX Live, iplaWORLD dedykowany użytkownikom z zagranicy oraz iplaMIX zawierający wybrane treści z różnych kategorii tematycznych.

Oglądalność treści na innych platformach niż PC wynoszi już nawet 40% całego ruchu w ipla. Dostęp do zasobów telewizji ipla, dzięki witrynie ipla.tv oraz dedykowanym aplikacjom, mają użytkownicy komputerów z systemem Windows i Windows 8, smartfonów opartych o systemy iOS, Android, Windows Phone, tabletów (iPad i z systemem Android), telewizorów z dostępem do Internetu (Panasonic, Samsung, Sony, LG, Philips), operatorów (TV kablowa TOYA, Cyfrowy Polsat) oraz konsol (PlayStation 3).

Cyfrowy Polsat rozbudowuje ofertę muzo, która dziś zawiera ponad 1,5 miliona najpopularniejszych utworów z wytwórni EMI (nowość), Magic Records (nowość), SONY Music, Universal Music oraz wielu innych polskich wytwórni i artystów.

Muzo zyskało nowy, dynamiczny logotyp, wersję "trial" umożliwiającą nieograniczone korzystanie ze wszystkich funkcji aplikacji przez dwa tygodnie oraz nowe aplikacje mobilne. Bezpłatnie można korzystać z muzo także dzięki podstawowemu poziomowi dostępu, w którym w ramach aplikacji na komputery można słuchać 20 godzin muzyki z całej biblioteki miesięcznie, emitowanej wraz z reklamami.

Szersze, płatne wersje dostępu - muzo+ lub muzoGO - zapewniają brak reklam oraz nieograniczony dostęp do treści za pomocą komputera (muzo+ - 10 zł/mies.) lub komputera i urządzeń mobilnych (muzoGO za 24,90 zł/mies. - w ramach promocji za 19,90 zł/mies.)

Dostęp do bazy muzyki można mieć za pomocą aplikacji na komputery oraz aplikacji na urządzenia mobilne. W najbliższych dniach na rynku pojawi się aplikacja na iPhone’y oraz nowa wersja aplikacji dla systemu Android.

Dalsza część tekstu pod wideo