Nowa wersja aplikacji IKO
PKO Bank Polski wprowadza nową wersję aplikacji na telefony komórkowe. Dostęp do rachunku i salda przed zalogowaniem, czy wykonywanie operacji bezpośrednio z głównego ekranu - to tylko część jej funkcji.

PKO Bank Polski wprowadza nową wersję aplikacji na telefony komórkowe. Dostęp do rachunku i salda przed zalogowaniem, czy wykonywanie operacji bezpośrednio z głównego ekranu - to tylko część jej funkcji.
Wygoda i łatwość korzystania z aplikacji były priorytetem dla jej twórców, którzy wykorzystali w niej cechy charakterystyczne dla poszczególnych systemów operacyjnych. Nowy interfejs umożliwia wykonywanie operacji bezpośrednio z głównego ekranu IKO: sprawdzenie salda, historii konta, zlecenie przelewu, podgląd wszystkich posiadanych produktów. Nowa aplikacja umożliwia klientom nie tylko wygodne korzystanie z już posiadanych usług bankowych, ale także szybki zakup wybranych produktów z oferty banku. Dotyczy to na przykład pożyczki gotówkowej. Nowe IKO oferuje także opcję spersonalizowania ustawień, między innymi poprzez włączenie podglądu salda przed zalogowaniem do aplikacji czy na ekranie płatności BLIK.
Aktywacja nowej wersji aplikacji IKO nie wymaga już potwierdzania tożsamości przez infolinię banku. Wystarczy, aby numer telefonu komórkowego, na którym jest zainstalowane IKO, znajdował się w danych klienta w systemie banku, a cały proces można wykonać samodzielnie. Aplikacja jest dostępna dla Androida 4.0, iOS 7.0 i Windows Phone 8.1 oraz nowszych wersji systemów.