DAJ CYNK

Inea z ofertą Max. Do wyboru jeden pakiet, ale w niższej cenie

Marian Szutiak

Telewizja i VoD

Inea z ofertą Max. Do wyboru jeden pakiet, ale w niższej cenie

Kilka dni temu Max zastąpił platformę HBO Max. Inea, wielkopolski dostawca Internetu światłowodowego, telewizji i telefonii, daje dostęp do nowości w wersji Standard, w nieco niższej cenie niż standardowa.

Max w sieci Inea

We wtorek, 11 czerwca 2024 roku, w Polsce zadebiutowała platforma streamingowa Max, która zastąpiła dostępny wcześniej serwis HBO Max. Jej użytkownicy mają dostęp do treści globalnych marek, takich jak HBO, Uniwersum DC czy Warner Bros., relacji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024, a także oferty produkcji lokalnych i rozrywki z TVN. Wszystko razem składa się na ogromną bibliotekę treści do oglądania. Na przykład już 17 czerwca na platformie Max swoją premierę będzie miał drugi sezon serialu „Ród Smoka”. A to nie jedyna nowość, która jest przed nami.

Inea w ofercie Max zapewnia swoim klientom wersję Standard w cenie 25 zł miesięcznie. (standardowa cena to 29,99 zł miesięcznie). W ramach pakietu użytkownicy otrzymują:

  • dostęp do biblioteki treści na żądanie bez reklam,
  • oglądanie seriali, filmów i programów na dwóch obsługiwanych urządzeniach jednocześnie,
  • jakość FullHD,
  • możliwość pobrania do 30 tytułów, aby oglądać je offline,
  • dostęp do kanałów linearnych HBO, HBO 2, HBO 3.

Pakiet Standard również to dostęp do biblioteki treści z kanałów telewizyjnych.

Niestandardowa akcja wizerunkowa

Inea to również jedyny operator, który bierze udział w niestandardowej akcji wizerunkowej platformy Max, w ramach której rozświetlą się na niebiesko najbardziej flagowe budynki w wybranych miastach w Polsce. W Poznaniu, skąd pochodzi marka Inea, do 16 czerwca w godzinach 20:30 – 0:00 świeci się Concordia Design, w centralnym punkcie miasta, Rondzie Kaponiera.

Czujemy się bardzo wyróżnieni, że jako jedyny operator w Polsce Inea będzie partnerem tak niezwykłej akcji promocyjnej. Potwierdza to nasze wyśmienite relacje i wzajemne zaufanie.

– powiedział Maciej Piechociński, Prezes Zarządu, Inea

Poza Poznaniem, akcja prowadzona jest w Warszawie, gdzie w dniach od 10 do 13 czerwca świeciły się na niebiesko siedziba firmy Warner Bros. Discovery przy ul. Wiertniczej 166 oraz Zamek Królewski. W Krakowie w dniach od 11 do 14 czerwca świeci się Tauron Arena, a w Katowicach w tym samych czasie niebieski jest Spodek. W Łodzi od 14 czerwca świeci na niebiesko Centrum EC1.

Zobacz: Oferta Max w promocji na start. Pół roku za darmo
Zobacz: Kolejny reprezentant Polski z serialem na Amazon

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Inea

Źródło tekstu: Inea