Aplikacja „Mój T-Mobile” dostępna w nowej, bardziej magentowej wersji
T-Mobile odnowił swoją aplikację mobilną. Klienci magentowej sieci mogą przekonać się od dziś, jak wygląda i działa nowa apka, aktualizując ją lub pobierając ją ze sklepu Google Play. W najbliższych dniach nowy „Mój T-Mobile” będzie dostępny również w App Store oraz Huawei AppGallery.

Nowoczesny design, intuicyjna obsługa oraz nowe funkcje – tak operator zachwala nową odsłonę aplikacji „Mój T-Mobile”. W oczy rzuca się zmiana kolorystyki – operator nie żałował swojego firmowego koloru. A co poza tym?
Operator zapewnia, że odświeżony design oznacza też to, że używanie aplikacji będzie szybsze i bardziej intuicyjne. W nowej odsłonie apki "Mój T-Mobile" dominują dwa kolory - magenta i biel - jednak użytkownicy mogą również skorzystać z nowej opcji trybu ciemnego. Przeglądanie aplikacji po zmroku stanie się dzięki temu bardziej komfortowe i mniej męczące dla oczu.



Poza zmianą szaty graficznej na użytkowników czekają nowe funkcje aplikacji takie jak:
- możliwość sprawdzenia kodu PUK,
- podgląd listy połączeń,
- zmiana języka aplikacji z polskiego na angielski (i odwrotnie),
- możliwość ustawienia doładowania cyklicznego,
- płatność za faktury bez prowizji.
Najnowsza wersja aplikacji „Mój T-Mobile” jest już dostępna dla urządzeń z systemem Android od wersji 5.0, a w najbliższych dniach pojawi się również na iOS w wersji 11.3 lub wyższej. Można ją także już pobrać w sklepie Google Play, a wkrótce także w App Store oraz Huawei AppGallery.
Z aplikacji „Mój T-Mobile” korzysta obecnie blisko połowa klientów operatora (42%), zarządzając w niej swoimi usługami, opłacając faktury, czy aktywując cotygodniowe bonusy w ramach akcji Happy Fridays.