DAJ CYNK

NVIDIA Omniverse doczekało się nowej wersji ze wsparciem dla DLSS 3

Patryk Łobaza (BlackPrism)

Aplikacje

NVIDIA ulepsza swoją platformę Omniverse do tworzenia kreatywnych treści. Teraz pojawi się wsparcie dla techniki DLSS 3.

NVIDIA ma dobre wieści dla wszystkich, którzy korzystają lub mają zamiar skorzystać z Omniverse, ich platformy do tworzenia kreatywnych treści graficznych w 3D, które doskonale nadają się później do przeniesienia do filmu, gry lub wirtualnej rzeczywistości. Teraz Omniverse doczekało się nowej wersji i to ze wsparciem dla DLSS 3, co dodatkowo usprawni procesy twórcze.

Nowe funkcje i zaimplementowane rozwiązania to m.in.:

  • Technika NVIDIA DLSS 3, wspierana przez karty graficzne GeForce RTX serii 40, która przyspiesza wyświetlanie obrazów wykorzystujących ray tracing, dzięki czemu twórcy mogą płynnie nawigować i edytować wielkoskalowe wirtualne sceny.
  • Aktualizacje aplikacji Omniverse Create, Omniverse Machinima i Audio2Gesture, zapewniające twórcom nowe ulepszenia i oparte na sztucznej inteligencji narzędzia do tworzenia wirtualnych postaci i światów.
  • W bibliotece Omniverse Connect pojawiły się aktualizacje wtyczek Omniverse, które umożliwiają bardziej płynną integrację z popularnymi aplikacjami, w tym Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Autodesk Revit czy Epic Games Unreal Engine. Zaktualizowana wtyczka Reallusion iClone 8.1.0 pozwala na interakcje między aplikacjami iClone i Omniverse, umożliwiając użytkownikom o dowolnym poziomie umiejętności tworzyć animacje postaci.
  • Pakiet PhysX 5 jest teraz dostępny jako oprogramowanie open source, dzięki czemu artyści mogą modyfikować i tworzyć własne silniki fizyczne.

Wszystkie nowości na platformie NVIDIA Omniverse zostaną o wiele bardziej szczegółowo omówione podczas specjalnej transmisji na Twitchu, która odbędzie się już 9 listopada. 

Zobacz: Nadchodzi rewolucja w szkoleniu specjalistów. Zacznie się w Polsce
Zobacz: Kryzys nie dotyczy Tindera. Ludzie nie oszczędzają na aplikacji

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Materiały prasowe

Źródło tekstu: Materiały prasowe oprac. własne