TikTok stał się sklepem. Zakupy podczas oglądania

TikTok we współpracy z platformą eCommerce Shopify skraca dystans między produktem a klientem. Od teraz możliwe będą bezpośrednie zakupy produktów podczas oglądania wideo. Platforma nie pobiera za to opłat.

Lech Okoń (LuiN)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
TikTok stał się sklepem. Zakupy podczas oglądania

4. największa na świecie platforma Social Media wchodzi w eCommerce

Choć niektórzy drwią z charakteru treści dostępnych na TikToku, żadna z platform cyfrowych nie rośnie w ostatnim czasie równie dynamicznie. To już ponad 1 miliard użytkowników każdego miesiąca — więksi są tylko Instagram (1,4 mld), YouTube (2,2 mld) i Facebook (2,9 mld). Ta gigantyczna społeczność, w dodatku skupiona w znacznej mierze na budujących potrzeby zakupowe influencerach, doczekała się właśnie istotnego wdrożenia, które pozwoli na jeszcze lepszą i prostszą monetyzację treści. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Shopify na TikToku bez dodatkowych opłat

Od teraz użytkownicy TikToka będą mogli połączyć swój sklep Shopify z TikTok Shop. Za sprawą tej integracji będzie możliwa sprzedaż produktów przez filmy zarówno w strumieniu treści (feed), jak i bezpośrednio podczas transmisji na żywo.

TikTok stał się sklepem. Zakupy podczas oglądania

Za same pośrednictwo w sprzedaży TikTok nie będzie pobierał dodatkowych opłat, podobnie jak za synchronizację katalogu produktów. Natomiast platforma zaoferuje dodatkowo możliwość prowadzenie płatnych kampanii. Usługa właśnie wystartowała w Wielkiej Brytanii, a jej wdrożenie w innych krajach to tylko kwestia czasu.