Przesłony ochronne, płyny do dezynfekcji rąk i pojazdów, sprawdzanie temperatury czy otwieranie i zamykanie drzwi pasażerom – to część rozwiązań wdrożonych przez iTaxi na czas epidemii koronawirusa w Polsce.
Zobacz: Promocje „z okazji” koronawirusa
W dniach epidemii koronawirusa specjaliści przestrzegają wszystkich przed tym, by unikać zatłoczonych miejsc i nie narażać się na zakażenie poprzez oddech lub dotyk skażonych przedmiotów czy obiektów. Trzeba unikać tłoku w autobusach i w miarę możliwości nie dotykać przycisków i poręczy. A jak to wygląda w taksówkach? Czy nie grozi nam, że przejazd po osobie chorej zarazi nas?
To pytanie zadaje sobie wielu pasażerów taksówek. Firma iTaxi podzieliła się informacjami na temat swoich procedur bezpieczeństwa w swoich samochodach.
– Posiadamy flotę pojazdów wyposażonych w przesłony ochronne, oddzielające pasażerów od kierowców. Pracownicy iTaxi są odpowiednio przeszkoleni z dezynfekcji aut, otwierają i zamykają drzwi naszym użytkownikom oraz zachęcają ich do płatności bezdotykowych. Po każdym przejeździe taksówki są dokładnie dezynfekowane, a na koniec dnia dodatkowo ozonowane – mówi Andrzej Padziński, członek Zarządu, dyrektor ds. floty w iTaxi.
Zobacz: Play łączy siły z iTaxi: taksówki na rachunku za telefon
Zobacz: Debiutuje iTaxi 4.0 wraz z nową usługą – Bilet iTaxi. Już nie przepłacisz za taryfę!
W związku z instalacją przegrody i wyłączeniem przedniego siedzenia pasażera z dostępności w kursie, taksówki mogą przewozić o jedną osobę mniej niż pozwala na to liczba foteli w pojeździe.
Zobacz: Orange Flex: dostaniesz nawet 50 zł na przejazdy taksówką
Zobacz: Taksówki iTaxi od teraz też w aplikacji SkyCash
Źródło tekstu: iTaxi