150 tys. użytkowników aplikacji Mój T-Mobile

Nowa aplikacja do obsługi konta abonenckiego - „Mój T‑Mobile” cieszy się coraz większą popularnością. Obecnie korzysta z niej już 150 tys. użytkowników.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
22
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
150 tys. użytkowników aplikacji Mój T-Mobile

Dd 22 październikaT‑Mobile udostępnia kolejnym grupom klientów nową wersję oficjalnej aplikacji do zarządzania kontem abonenckim - Mój T‑Mobile. Dzięki nowej aplikacji klienci otrzymają wszystkie dane dotyczących m.in. posiadanych usług i ofert, płatności  bez konieczności połączenia z biurem obsługi.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nowy Mój T‑Mobile oferuje możliwość zarządzania większością usług i pakietów dodatkowych (np. roamingu). Pozwala na kontrolowanie wydatków i salda konta (w tym podglądu faktur z ostatnich 12 miesięcy), oraz dokonywanie płatności jednym kliknięciem dzięki możliwości płatności online lub za pomocą karty kredytowej.

Użytkownicy mają także możliwość podłączenia innych posiadanych przez siebie numerów, również na kartę oraz zarządzanie nimi dzięki funkcji nadawania nazw. Numery na kartę można od teraz doładowywać za pomocą karty kredytowej.

Poza nowościami funkcjonalnymi, aplikacja zmieniła się pod względem estetycznym. Zbudowana została od podstaw na nowym silniku, oferuje większą stabilność i szybkość działania.

Nowa wersja Mój T‑Mobile dostępna jest bezpłatnie dla klientów abonamentowych oraz T‑Mobile na Kartę. W tej chwili może z niej korzystać około 20% użytkowników sieci, a do końca października aplikacja będzie dostępna dla wszystkich użytkowników systemu Android.