Bank Millenium ma awarię. Nie działają aplikacja i serwis internetowy
Bank Millenium ma awarię. Nie można korzystać z aplikacji, nie działa też system bankowości internetowej.

Dziś po godzinie 9:00 klienci Banku Millenium zaczęli zgłaszać problemy z działaniem aplikacji banku. Nie można jej uruchomić, zamiast tego niektórym użytkownikom wyświetla się komunikat „Chwilowe utrudnienia w działaniu aplikacji”. Mimo że w komunikacie jest informacja, że niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać, w ogóle nie można jej włączyć i z niej korzystać. W innych przypadkach podczas próby uruchomienia apki pojawia się informacja: „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe".
Nie można się również zalogować do systemu bankowości internatowej. Na stronie logowania wyświetla się komunikat: „Prace serwisowe. W związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu”.



W serwisie DownDetector.pl około godziny 9:22 pojawiło się blisko 2 tysiące raportów o awarii. Później krzywa zgłoszeń zaczęła spadać, ale usługi banku dalej są niedostępne.
Aplikacja mobilna Millennium kaput.
Masakra. Znów aplikacja nie działa. Teraz to nawet stacjonarnie nic nie da się załatwić.
Ten Bank chyba upada nie można podjąć pieniędzy na infolini nic niewiedzą
- komentują klienci Banku Millenium na stronie DownDetector.pl
Bank potwierdził awarię, pisząc w serwisie X:
Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy.
AKTUALIZACJA
Bank Millenium uporał się już z problemem. Po godzinie13:00 klienci otrzymali SMS o treści:
Już po przerwie! Nasze systemy już działają. Możesz zalogować do aplikacji mobilnej i Millenetu, aby skorzystać ze swoich ulubionych usług. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia! Zespół Banku Millennium