Awaria w Pekao. Klienci mieli lawinę problemów

Klienci Banku Pekao zgłaszają problemy z działaniem bankowości internetowej Pekao24 oraz aplikacji PeoPay.

Marian Szutiak (msnet)
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Awaria w Pekao. Klienci mieli lawinę problemów

Około godziny 12:00 zaczęła gwałtownie rosnąć liczba zgłoszeń na problemy z Bankiem Pekao w serwisie Downdetector.pl. Z opublikowanych w mediach społecznościowych komentarzy wynika, że nie działa bankowość internetowa Pekao24 oraz aplikacja mobilna PeoPay.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nic nie działa blik aplikacja zero

Tragedia non stop niedziałająca aplikacja żadnych sms-ów powiadamiających o awarii to jest najgorszy możliwy Bank dziadostwo totalne

Po raz kolejny nie działa aplikacja !!! To jakiś żart , korzystam z innego Banku również i tam taka sytuacja zdarza sie naprawdę bardzo rzadko !!! U Pekao mam wrażenie ze dwa dni bez awarii są dniem straconym

– komentarze niezadowolonych klientów banku (pisownia oryginalna)

Awaria w Pekao. Klienci mieli lawinę problemów

Bank Pekao wie o problemach i pracuje nad ich rozwiązaniem.

Możliwe problemy w działaniu PeoPay i Pekao24.

Aktualnie możesz mieć trudności w korzystaniu z Pekao24 i aplikacji. 
Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie serwisów.

Przepraszamy za niedogodności.

– czytamy na stronie banku

Aktualizacja:

Bank Pekao poradził sobie z awarią i już wszystko powinno działać prawidłowo.

Informujemy, że wszystkie funkcjonalności w Pekao24 i aplikacji PeoPay zostały już przywrócone.

– poinformował Bank Pekao redakcję TELEPOLIS.PL