Awaria w Pekao. Klienci mieli lawinę problemów
Klienci Banku Pekao zgłaszają problemy z działaniem bankowości internetowej Pekao24 oraz aplikacji PeoPay.

Około godziny 12:00 zaczęła gwałtownie rosnąć liczba zgłoszeń na problemy z Bankiem Pekao w serwisie Downdetector.pl. Z opublikowanych w mediach społecznościowych komentarzy wynika, że nie działa bankowość internetowa Pekao24 oraz aplikacja mobilna PeoPay.
Nic nie działa blik aplikacja zero
Tragedia non stop niedziałająca aplikacja żadnych sms-ów powiadamiających o awarii to jest najgorszy możliwy Bank dziadostwo totalne
Po raz kolejny nie działa aplikacja !!! To jakiś żart , korzystam z innego Banku również i tam taka sytuacja zdarza sie naprawdę bardzo rzadko !!! U Pekao mam wrażenie ze dwa dni bez awarii są dniem straconym
– komentarze niezadowolonych klientów banku (pisownia oryginalna)



Bank Pekao wie o problemach i pracuje nad ich rozwiązaniem.
Możliwe problemy w działaniu PeoPay i Pekao24.
Aktualnie możesz mieć trudności w korzystaniu z Pekao24 i aplikacji.
Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie serwisów.Przepraszamy za niedogodności.
– czytamy na stronie banku
Aktualizacja:
Bank Pekao poradził sobie z awarią i już wszystko powinno działać prawidłowo.
Informujemy, że wszystkie funkcjonalności w Pekao24 i aplikacji PeoPay zostały już przywrócone.
– poinformował Bank Pekao redakcję TELEPOLIS.PL