Biedronka kokietuje fanów sportu. Efektem niecodzienna oferta
Sieć Biedronka podjęła nietypową współpracę z Kanałem Sportowym. W jej ramach do sklepów trafi limitowana edycja kufli do piwa sygnowanych kanałem tworzonym przez znanych dziennikarzy.

Kanał Sportowy niedawno obchodził swoje 2-lecie. Chociaż został powołany do życia w 2019 roku, to nadawanie rozpoczął dopiero w marcu 2020. Przez ten czas stał się jednym z najpopularniejszych kanałów na YouTubie o tematyce sportowej (chociaż czasami pojawiają się też goście związani z polityką lub rozrywką).
Biedronka współpracuje z Kanałem Sportowym
Popularność Kanału Sportowego przełożyła się na nietypową współpracę z Biedronką. W sieci sklepów z owadem w nazwie i logo pojawi się limitowana i ograniczona czasowo oferta kufli do piwa, sygnowanych Kanałem Sportowym. Z posta Kanału Sportowego na Instagramie wynika, że do sprzedaży trafią przynajmniej trzy zestawy: dwa z czterema kuflami o pojemności 400 lub 410 ml oraz jeden z trzema kuflami, ale o pojemności aż 665 mln.



Wiemy, że ceny mają być atrakcyjne, a sama oferta jest limitowana i ograniczona czasowo. Prawdopodobnie wszyscy fani Kanału Sportowego powinni się spieszyć, jeśli chcą zakupić wspomniane zestawy. W sklepach sieci Biedronka będą dostępne już od jutra, czyli od poniedziałku 25 kwietnia. Cena to 29,99 zł za każdy z kompletów.