BLIK da użytkownikom po 100 zł. Zasady są proste

BLIK wystartował z nową promocją na Black Friday, dzięki której można zyskać 100 zł rabatu podczas dowolnych zakupów w internecie. Akcja trwa do 2 grudnia.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
7
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
BLIK da użytkownikom po 100 zł. Zasady są proste

BLIK ruszył z akcją promocyjną usługi BLIK Płacę Później, dostępną w bankach Millennium i VeloBank. Od 19 listopada do 2 grudnia 2024 r. w promocji z okazji Black Friday użytkownicy mogą skorzystać z rabatu 100 zł przy zakupach powyżej 105 zł i zapłacić bez dodatkowych kosztów w ciągu 30 dni. 

Dalsza część tekstu pod wideo

BLIK odda 100 zł za zakupy

Jak skorzystać z promocji? Zasady są bardzo proste. Po pierwsze trzeba dokonać zakupu w sklepie biorącym udział w akcji, wybierając jako płatności BLIK Płacę Później. Może to być dowolny produkt, w dowolnym sklepie, który oferuję tę metodę płatności, jednak kwota minimalna zakupów musi wynosić 105 zł. 

BLIK da użytkownikom po 100 zł. Zasady są proste

Drugi warunek – trzeba aktywować metodę płatności BLIK Płacę Później w okresie promocji i najlepiej tego dokonać w trakcie finalizowania zakupu. Dzięki temu kwota do spłaty zakupów zostanie pomniejszona aż o 100 zł. Co ważne, aktywacja usługi BLIK Płacę Później oraz wykonanie transakcji powinno być dokonane w tym samym sklepie. Promocja ma charakter jednorazowy.

Promocja obowiązuje podczas zakupów we wszystkich sklepach partnerskich oferujących BLIK Płacę Później, ale organizatorzy akcji przygotowali specjalne okazje w RTV Euro AGD i OleOle.

Jest jednak jeden haczyk. Promocja dostępna jest tylko dla klientów Banku Millennium i VeloBanku, bo tylko te banki oferują BLIK Płacę Później.

Szczegóły akcji BLIK w regulaminie i na stronie https://blik.com/blik-place-pozniej-promocje.

BLIK Płacę Później umożliwia odroczenie płatności za zakupy internetowe na okres do 30 dni. Jak ujawnia operator BLIK-a, brak dodatkowych kosztów przy spłacie zobowiązania w wyznaczonym terminie sprawia, że ta metoda płatności cieszy się rosnącą popularnością. Obecnie najchętniej korzystają z niej osoby w wieku 25-45 lat, które stanowią niemal 70 proc. wszystkich użytkowników oraz mieszkańcy miast (80 proc.).