HP startuje z programem Gwarancja Premium. Obsługa VIP, dedykowany konsultant i priorytetowa naprawa

Klientom, którzy zamierzają kupić lub już kupili laptopa z rodziny OMEN by HP, Spectre lub Envy producent oferuje bezpłatny program Gwarancja Premium. Zyskują oni w ten sposób obsługę VIP przez cały czas gwarancji, dedykowanego konsultanta i priorytetową naprawę.

Sebastian Górski (Uapsiabiduba)
8
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
HP startuje z programem Gwarancja Premium. Obsługa VIP, dedykowany konsultant i priorytetowa naprawa

Na program Gwarancja Premium składają się następujące elementy:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Priorytetowa naprawa door-2-door. Urządzenie HP Premium objęte programem Gwarancja Premium będzie realizowane w programie door-2-door (odebranie sprzętu z domu i zwrot naprawionego komputera do domu) w możliwie najszybszym czasie.
  • Wsparcie Premium. Na czas naprawy klientowi będzie przydzielony wyspecjalizowany agent HP Premium, który będzie osobiście monitorował sprawę od początku do końca, informując na bieżąco o aktualnym statusie naprawy i sugerując najlepsze rozwiązania.
  • Czat w języku angielskim 24/7. Możliwość kontaktu z linią HP Premium. Jest ona dostępna cały rok, 24 godziny na dobę. Usługa przeznaczona jest dla posiadaczy sprzętu marki OMEN i prowadzona jest wyłącznie w języku angielskim.

Warto podkreślić, że program Gwarancja Premium obejmuje wszystkie produkty z rodziny OMEN by HP, Spectre oraz ENVY (zarówno nowe, jak i nabyte wcześniej), a usługa nie wiąże się z dodatkowymi opłatami. Wystarczy jedynie rejestracja sprzętu na stronie.