ING Bank Śląski ma awarię. Są problemy z Moje ING
Klienci ING Banku Śląskiego od godzin porannych mają problemy z serwisem Moje ING oraz Moje ING mobile. Bank pracuje nad rozwiązaniem awarii.

Od około godziny 8:50 (18 czerwca 2021 roku) występują problemy z działaniem systemu Moje ING oraz Moje ING mobile. Jak informuje ING Bank Śląski w komunikacie, mogą także występować problemy z wpłatami i wypłatami gotówki, płatnościami kartą w Internecie i korzystaniem z BLIKA.
Zobacz: ING Bank Śląski i Twisto Payments zainwestowały 17 mln zł w płatności odroczone Twisto Pay
Zobacz: ING Bank Śląski wprowadza weryfikację behawioralną. Usługa ułatwi wykrycie oszustwa



Według banku można się zalogować do Mojego ING i skorzystać z:
- podglądu stanu konta,
- przelewów,
- płatności kartą w sklepach stacjonarnych,
- modułu Makler - zaloguj się przez przeglądarkę internetową i wybierz zakładkę Makler w lewym górnym rogu ekranu. Można także korzystać z aplikacji na smartfony Makler Mobile lub złożyć zlecenie telefonicznie (z prowizją internetową).
ING Bank Śląski pracuje nad rozwiązaniem problemu i przeprasza za utrudnienia.
Niestety problemy z logowaniem. Ani przez www ani przez aplikację nie można zalogować się do banku.
Awaria kosztowała mnie, nie kupienie biletu, za czym idzie mandat 50zł. Kocham Cie ING Banku, w nocy i o poranku.
ING pisze, że prawie wszystko działa - a u mnie jest możliwość zrobienia tylko przelewu i to też nie do końca bo nie mogę przelewać między kontami :D
Przelewu powyżej 1000,00 zł nie można zrobić, pojawia się komunikat "przekroczenie limitu"- paranoja
– przykładowe komentarze z serwisu downdetector.pl