ING utrudni klientom dostęp do pieniędzy. Trzy razy
Bank ING zapowiedział planowane prace serwisowe, które odbędą się w kilku grudniowych terminach, zaczynając już od najbliższej nocy (ze środy na czwartek). W trakcie tych prac, w określonych godzinach, dostępność usług związanych z kartami płatniczymi oraz kredytowymi może być ograniczona.

Bank ING zaplanował prace serwisowe na trzy noce, wszystkie w godzinach od 0:00 do 2:00:
- ze środy na czwartek (11/12 grudnia 2024 roku),
- z soboty na niedzielę (14/15 grudnia),
- z poniedziałku na wtorek (16/17 grudnia).
Co nie będzie działać?
W trakcie prac serwisowych użytkownicy mogą napotkać problemy z większością funkcji związanych z kartami w systemach Moje ING oraz ING Business. Nie będzie możliwości:



- aktywowania kart, zmieniania limitów transakcyjnych, ubezpieczania kart oraz nadawania kodów PIN,
- zamawiania nowych kart płatniczych,
- przypisywania kart do telefonu w aplikacji Moje ING,
- dodawania kart do portfeli zewnętrznych takich jak Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay,
- wykonywania operacji na rachunkach kart kredytowych,
- składania wniosków o pożyczki oraz konta osobiste i oszczędnościowe.
Dodatkowo mogą wystąpić trudności z:
- transakcjami kartami płatniczymi w bankomatach, wpłatomatach oraz terminalach płatniczych,
- płatnościami internetowymi z użyciem 3DSecure (potwierdzanymi w aplikacji lub kodem SMS).
Co będzie działać normalnie?
Użytkownicy systemu BLIK mogą spać spokojnie – transakcje realizowane tą metodą będą dostępne bez zmian.
Jak się przygotować?
Aby uniknąć problemów, bank rekomenduje realizację niezbędnych zakupów oraz korzystanie z usług bankowych poza godzinami przerwy serwisowej. W razie konieczności zastrzeżenia karty, należy skontaktować się z infolinią ING pod numerem +48 32 357 00 12.
Bank ING przeprasza swoich klientów za wszelkie niedogodności wynikające z zaplanowanych prac serwisowych i jednocześnie dziękuje za wyrozumiałość.