ING utrudni klientom dostęp do pieniędzy. Trzy razy

Bank ING zapowiedział planowane prace serwisowe, które odbędą się w kilku grudniowych terminach, zaczynając już od najbliższej nocy (ze środy na czwartek). W trakcie tych prac, w określonych godzinach, dostępność usług związanych z kartami płatniczymi oraz kredytowymi może być ograniczona.

Marian Szutiak (msnet)
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
ING utrudni klientom dostęp do pieniędzy. Trzy razy

Bank ING zaplanował prace serwisowe na trzy noce, wszystkie w godzinach od 0:00 do 2:00:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • ze środy na czwartek (11/12 grudnia 2024 roku),
  • z soboty na niedzielę (14/15 grudnia),
  • z poniedziałku na wtorek (16/17 grudnia).

Co nie będzie działać?

W trakcie prac serwisowych użytkownicy mogą napotkać problemy z większością funkcji związanych z kartami w systemach Moje ING oraz ING Business. Nie będzie możliwości:

  • aktywowania kart, zmieniania limitów transakcyjnych, ubezpieczania kart oraz nadawania kodów PIN,
  • zamawiania nowych kart płatniczych,
  • przypisywania kart do telefonu w aplikacji Moje ING,
  • dodawania kart do portfeli zewnętrznych takich jak Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay,
  • wykonywania operacji na rachunkach kart kredytowych,
  • składania wniosków o pożyczki oraz konta osobiste i oszczędnościowe.

Dodatkowo mogą wystąpić trudności z:

  • transakcjami kartami płatniczymi w bankomatach, wpłatomatach oraz terminalach płatniczych,
  • płatnościami internetowymi z użyciem 3DSecure (potwierdzanymi w aplikacji lub kodem SMS).

Co będzie działać normalnie?

Użytkownicy systemu BLIK mogą spać spokojnie – transakcje realizowane tą metodą będą dostępne bez zmian.

Jak się przygotować?

Aby uniknąć problemów, bank rekomenduje realizację niezbędnych zakupów oraz korzystanie z usług bankowych poza godzinami przerwy serwisowej. W razie konieczności zastrzeżenia karty, należy skontaktować się z infolinią ING pod numerem +48 32 357 00 12.

Bank ING przeprasza swoich klientów za wszelkie niedogodności wynikające z zaplanowanych prac serwisowych i jednocześnie dziękuje za wyrozumiałość.