InPost ma nową usługę. Teraz wystarczy aplikacja, jest łatwiej
InPost uruchomił nową usługę. Od teraz użytkownicy aplikacji mobilnej będą mogli dokonać zwrotu przesyłki bezpośrednio w smartfonie, bez drukowania etykiet i innych, zbędnych komplikacji.

InPost uprościł procedurę zwrotów w przypadku nietrafionych zakupów. Od teraz każdy użytkownik aplikacji InPost Mobile może w szybki i wygodny sposób zwrócić do sprzedawcy niechciane towary. Nie trzeba drukować etykiety – wystarczy kod zwrotu, który pozwoli nadać przesyłkę w dowolnym paczkomacie. Usługa działa z wybranymi sklepami partnerskimi.
Aplikacja InPost Mobile z nową usługą! Właśnie uruchomiliśmy możliwość zwrotu przesyłki bezpośrednio w aplikacji. Szybko, bezpłatnie i bez etykiety, do partnerskich sklepów. Więcej informacji → https://t.co/QvprRFJJPG pic.twitter.com/hhWGkY9wSb
— PaczkomatyPL (@PaczkomatyPL) January 27, 2022



Jak zwrócić przesyłkę w InPost Mobile?
Żeby skorzystać z nowej usługi InPostu, trzeba w aplikacji wybrać ikonę „Zwróć", a następnie znaleźć sklep, gdzie ma trafić niechciany zakup. Można też wybrać paczkę do zwrotu z listy przesyłek poniżej pola wyszukiwania. Lista obejmuje sklepy oferujące usługę zwrotu w ramach współpracy z InPost – niestety firma nie podała ich listy.
Później wystarczy tylko spakować przesyłkę. Nie trzeba drukować nowej etykiety – przy nadaniu należy użyć wygenerowanego w aplikacji kodu zwrotu. Kod ten należy ręcznie wpisać na paczce, po oderwaniu starej etykiety.
Przesyłkę można nadać w dowolnym paczkomacie – wystarczy zeskanować kod QR z aplikacji, przykładając go do czytnika w paczkomacie lub wybrać opcję nadania paczki na ekranie paczkomatu i wpisać kod zwrotu.