Liczba subskrybentów CDA Premium przekroczyła 200 tysięcy

Po raz pierwszy w historii serwisu liczba subskrypcji płatnego kanału sVOD CDA Premium przekroczyła 200 tys. Według spółki wpływ na rekordową sprzedaż ma zarówno oferta CDA Premium, jak i coraz lepsza dostępność samej aplikacji oraz powiększająca się liczba partnerskich punktów sprzedaży. 

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
9
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Liczba subskrybentów CDA Premium przekroczyła 200 tysięcy

Pod koniec sierpnia br. łączna liczba płatnych subskrypcji kanału CDA Premium wyniosła 207 tys. Jest to jak dotąd rekordowy wynik w historii usługi, która wystartowała na początku 2016 roku i cały czas konsekwentnie rośnie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Obecnie w usłudze CDA Premium jest blisko 6500 filmów, a aplikacja CDA - zarówno na urządzenia mobilne, jak i przeznaczona dla konkretnych modeli telewizorów - dostępna jest na coraz większej liczbie urządzeń

Od połowy roku dynamicznie zwiększa się liczba partnerskich punktów sprzedaży, w których można kupić miesięczny lub trzymiesięczny dostęp do usługi Premium. Wpływ na to ma między innymi coraz dynamiczniej rozwijana współpraca z siecią Euronet Polska. Dzięki niej kody dostępu - tzw. blistry - można kupić już w kilku tysiącach punktów. Są to między innymi stacjonarne salony kolporterów prasy, a także stacje benzynowe. Wkrótce dostęp do CDA Premium będzie można nabyć także online poprzez m.in. PKO BP i muve.pl. 

Półtora miesiąca temu serwis chwalił się innym kamieniem milowym - liczbą pobrań aplikacji CDA na urządzenia mobilne oraz na Smart TV, która przekroczyła wtedy 2 miliony. Aplikację najczęściej pobierali posiadacze tabletów i smartfonów, ale wśród użytkowników telewizorów dał się zauważyć systematyczny wzrost zainteresowania. CDA nawiązało współpracę z producentami telewizorów Toshiba, JVC, Hitachi, LG, Panasonic, Sony i TCL.