Netia z nowym logo

31. marca Netia zaprezentowała swoje nowe logo i odświeżoną wizję marki. Misja operatora zamknięta została w haśle We deliver the world on-line.

Lech Okoń (LuiN)
35
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Netia z nowym logo
We deliver the world on-line








Nowe Corporate Identity Netii powstało w myśl zasady 'total brandingu', która zakłada oddziaływanie na klienta nie jednym, stałym logiem, ale całą identyfikacją wizualną. Składają się na nią proste, ale jednocześnie bardzo pomysłowe w swojej formie kolorowe kropki, które symbolizują cząsteczki - lub inaczej ‘geny’ - Internetu. Cząsteczki te układają się w tysiące kombinacji, znaków i tworów, współistniejących ze światem realnym, który reprezentowany jest przez równie prostą typografię słowa 'NETIA'. Dzięki temu zabiegowi nie istnieje jedno, stałe logo Netii - tak samo jak nie istnieje jeden, stały obraz Internetu.