Nowa reklama Play

Od 25. maja Play wprowadza nową reklamę, w której występują pływaczki synchroniczne. My prezentujemy ją już dziś.

Redakcja Telepolis
32
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Nowa reklama Play

Od 25. maja Play wprowadza nową reklamę, w której występują pływaczki synchroniczne. My prezentujemy ją już dziś.

Jak napisano w komunikacie, w przeciwieństwie do innych telefonii korzyści dla klientów Play są identyczne w ofercie na kartę i w abonamencie. Są też idealnie zgrane, dlatego ich najważniejsze elementy warto przedstawić razem w jednej reklamie: niskie stawki do wszystkich sieci, mnóstwo dodatkowych złotówek i minut gratis, MMS-y tak samo tanie jak SMS-y. Równie pięknie zgrane są pływaczki synchroniczne, które w fioletowo-białych kostiumach tworzą perfekcyjne, artystyczne układy w telewizyjnej reklamie Play. W kampanii prasowej również wykorzystany jest motyw kalejdoskopu ułożonego z pływaczek synchronicznych.

Play konsekwentnie wykorzystuje artystyczny przekaz reklamowy, zupełni inny od dotychczas obecnych na rynku, wyznaczając przy tym nową estetykę - powiedział Jacek Hensler, który w Play odpowiada za marketing.

Zobacz: nową reklamę Play (plik MPG; 4,6 MB).

Dalsza część tekstu pod wideo