Nowa sieć sklepów w Polsce. Konkurencja dla Action i nie tylko

Do Polski wkracza nowa sieć sklepów typu Action i Pepco. Miłośnicy taniej elektroniki i rozmaitych akcesoriów zacierają ręce z radości, Tymczasem, my spodziewamy się zaciekłej konkurencji. 

Anna Kopeć (AnnaKo)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Nowa sieć sklepów w Polsce. Konkurencja dla Action i nie tylko

Dla miłośników sklepu typu Action i Pepco, mamy dobrą informację. Do Polski wkracza nowa sieć handlowa - malezyjska MR. D.I.Y. Sieć na początek, planuje otwarcie sklepów w Krakowie, Zabrzu oraz Piotrkowie Trybunalskim. Plany są jednak bardziej dalekosiężne - mówi się aż o 10 placówkach na terenie naszego kraju. Firma nie ma złudzeń, będzie musiała zmierzyć się z takimi gigantami, jak Action, KiK i Pepco. Czyżby to oznaczało dla nas konsumentów jeszcze większe zniżki na produkty i więcej atrakcyjnych ofert?

Dalsza część tekstu pod wideo

Nowa sieć może napotkać trudności już na samym początku. Konkurencja w tym segmencie jest spora. Przypomijmy, że Pepco ma w Polsce 1339 sklepów, a Action powyżej 300 placówek. 

Pierwszy etap naszego planu rozwoju zakłada otworzenie 10 sklepów do końca lutego 2025 roku. 

- powiedziała tvn24, Iwona Buchcic, marketing manager sieci MR D.I.Y. 

MR D.I.Y - co znajdziemy w ofercie sklepu?

To malezyjska sieć z różnymi artykułami gospodarstwa domowego. Asortyment sklepu obejmuje także takie kategorie, jak: majsterkowanie, artykuły elektryczne, biurowe, akcesoria samochodowe oraz inne.