Awaria w Orange? Sprawdź na żywo, gdzie jest technik
Orange wprowadził nową usługę „Gdzie jest technik”, która powinna zainteresować zwłaszcza tych klientów, którzy zgłosili usterkę techniczną w sieci albo czekają na montaż światłowodu lub telewizji Orange.

Pomarańczowa sieć wprowadziła nową usługę „Gdzie jest technik”, skierowaną do tych klientów, którzy spodziewają się wizyty technika Orange w domu.
Zobacz, czy technik Orange już jedzie
Dzięki usłudze „Gdzie jest technik” można swobodnie zarządzać wizytą fachowca z Orange – przełożyć ją na inny termin, anulować czy śledzić status instalacji i naprawy. Dotyczy to na sytuacji, gdy zgłosiliśmy awarię w sieci lub wykupiliśmy nowe usługi w Orange, np. światłowód lub telewizję internetową Orange. Jeżeli nie możemy być w domu o umówionej godzinie, z pomocą przychodzi nowe rozwiązanie Orange.



Korzystanie z usługi „Gdzie jest technik” jest proste. Wystarczy zalogować się na stronie Orange, skorzystać z aplikacji „Mój Orange” lub po prostu kliknąć w link w SMS-ie, który operator wyśle po zgłoszeniu technicznym.
Po zalogowaniu się otworzy się panel zarządzania zgłoszeniem. Poza zmianą terminu wizyty technika jest w nim dostępnych wiele innych opcji. Wśród nich śledzenie na żywo trasy dojazdu fachowca czy informacja o jego ewentualnym spóźnieniu, bo na przykład utknął w korkach. Można też zamówić rozmowę telefoniczną z technikiem.
Po dokonanej instalacji czy naprawie w panelu „Gdzie jest technik” będzie także dostępna ankieta, w której będzie można ocenić, czy wszystko działa prawidłowo.
Więcej szczegółów na filmie.