Orange zadowolone z badania TNS OBOP
Zaprezentowane wyniki badań TNS OBOP prezentujące znajomość marki Orange w Polsce w 6 tygodni od jej wprowadzenia na rynke oceniamy bardzo dobrze - powiedział rzecznik prasowy Centertel Jacek Kalinowski.
Zaprezentowane wyniki badań TNS OBOP prezentujące znajomość marki Orange w Polsce w 6 tygodni od jej wprowadzenia na rynke oceniamy bardzo dobrze - powiedział rzecznik prasowy Centertel Jacek Kalinowski.
Tak wysoka spontaniczna (40%) i jeszcze wyższa wspomagana (67%) znajomość zupełnie nowej marki na polskim rynku - w tak krótkim czasie
od jej wprowadzenia - przewyższyła nawet nasze oczekiwania i dowodzi wielkiego sukcesu marketingowego oraz olbrzymiego zainteresowania
Polaków ofertą i marką Orange - co zresztą obserwujemy w dobrych wynikach sprzedaży! - dodał Kalinowski.
W przypadku marki Idea (Idea Centertel) po 1,5 miesiąca od wprowadzenia na rynek w 1998 r. posiadaliśmy znacznie mniejszą znajomość marki wśród Polaków niż ma to miejsce obecnie, więc jesteśmy przekonani że marka Orange jeszcze lepiej i szybciej odniesie sukces na polskim rynku, niż miało to miejsce w przypadku marki Idea. Wyniki badań TNS OBOP oraz rosnące
zainteresowanie polskich klientów marką Orange potwierdzają trafność podjetęj decyzji o zmianie marki sieci komórkowej, której operatorem
jest Polska Telefonia Komorkowa Centertel - zaznaczył rzecznik.
O wynikach badania świadomości marki Orange, które przeprowadził TNS OBOP, pisaliśmy w tej wiadomości.