Play wydłuża godziny pracy BOK-u
Od 16. maja klienci Play będą mogli uzyskać pomoc przez całą dobę w telefonicznym BOK-u we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami.
Od 16. maja klienci Play będą mogli uzyskać pomoc przez całą dobę w telefonicznym BOK-u we wszystkie dni tygodnia, łącznie z weekendami i świętami.
W godzinach 7-24 BOK odpowie na każde zapytanie klienta, a w godzinach 24- 7 będzie możliwość zablokowania kart SIM - w przypadku ich zagubienia lub kradzieży.
Dotychczas Obsługa Klienta pracowała w zwykłe dni tygodnia w godzinach 8-22 oraz w soboty, niedziele i święta pomiędzy 9-20.
W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Pełna obsługa dostępna będzie do późnych godzin wieczornych. W nocy gwarantujemy możliwość kontaktu z nami również w sytuacjach ekstremalnych - podkreśla Jacek Hensler, dyrektor marketingu P4.