Play wprowadza zmiany w ofercie. Będzie zwracał środki
Play zapowiada zmiany w ofercie na kartę. Za miesiąc przestanie pobierać opłatę za utrzymanie numeru. Co więcej, dla części klientów oznacza to zwrot nadpłaconych środków.

Play zapowiedział, że zmienia na korzyść klientów regulamin usługi „Wydłużenie ważności konta w Play na kartę 3.0”. Jeżeli użytkownik fioletowej oferty na kartę korzystał z tej usługi, to Play ma dla niego dobrą wiadomość.
Od 15 maja operator nie będzie pobierał opłaty za utrzymanie numeru przewidzianej w cenniku taryfy Play na Kartę 3.0. Obecnie opłata ta wynosi 5 zł w danym cyklu rozliczeniowym, o ile użytkownik nie wykona określonych działań, np. nie wyda z konta pre-paid co najmniej 5 zł. Zapowiadana zmiana wprowadzana jest automatycznie, więc nie trzeba nic robić.



Play podał też w komunikacie, że jednocześnie wprowadził nowy regulamin dla osób, które dopiero chcą aktywować usługę „Wydłużenie ważności konta w Play na kartę 3.0”. Regulamin ten jeszcze nie jest dostępny na stronie operatora, ale wkrótce powinien się pojawić.
Operator przewidział również działania na wypadek, gdy klient w dniu 15 kwietnia 2025 r. nadal korzysta z usługi „Wydłużenie ważności konta w Play na kartę 3.0”. W takim wariancie Play do 30 maja zwróci na konto pre-paid użytkownika (Pakiet Złotówek) pobrane do tej pory opłaty za utrzymanie numeru.
A co w sytuacji, jeżeli ktoś już zrezygnował z usług przedpłaconych Play, ale wcześniej korzystał z usługi „Wydłużenie ważności konta w Play na kartę 3.0”? Operator i na to ma odpowiedź.
Chcemy zwrócić Ci opłaty za utrzymanie numeru przewidziane w cenniku taryfy Play na Kartę 3.0, które pobraliśmy od Ciebie w okresie, w którym z niej korzystałeś/aś. Aby uzyskać zwrot skontaktuj się z Obsługą Klienta Play (dane kontaktowe znajdziesz na www.play.pl) – masz na to czas do 15 maja 2025 r. Możesz np. zadzwonić na 790 500 500 (koszt jak za zwykłe połączenie z komórką)
Play zwróci pieniądze na rachunek bankowy w ciągu miesiąca od otrzymania prośby byłego klienta.