Play wprowadza zmiany w ofercie. Będzie zwracał środki

Play zapowiada zmiany w ofercie na kartę. Za miesiąc przestanie pobierać opłatę za utrzymanie numeru. Co więcej, dla części klientów oznacza to zwrot nadpłaconych środków.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
34
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Play wprowadza zmiany w ofercie. Będzie zwracał środki

Play zapowiedział, że zmienia na korzyść klientów regulamin usługi „Wydłużenie ważności konta w Play na kartę 3.0”. Jeżeli użytkownik fioletowej oferty na kartę korzystał z tej usługi, to Play ma dla niego dobrą wiadomość. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Od 15 maja operator nie będzie pobierał opłaty za utrzymanie numeru przewidzianej w cenniku taryfy Play na Kartę 3.0. Obecnie opłata ta wynosi 5 zł w danym cyklu rozliczeniowym, o ile użytkownik nie wykona określonych działań, np. nie wyda z konta pre-paid co najmniej 5 zł. Zapowiadana zmiana wprowadzana jest automatycznie, więc nie trzeba nic robić.

Play podał też w komunikacie, że jednocześnie wprowadził nowy regulamin dla osób, które dopiero chcą aktywować usługę „Wydłużenie ważności konta w Play na kartę 3.0”. Regulamin ten jeszcze nie jest dostępny na stronie operatora, ale wkrótce powinien się pojawić. 

Operator przewidział również działania na wypadek, gdy klient w dniu 15 kwietnia 2025 r. nadal korzysta z usługi „Wydłużenie ważności konta w Play na kartę 3.0”. W takim wariancie Play do 30 maja zwróci na konto pre-paid użytkownika (Pakiet Złotówek) pobrane do tej pory opłaty za utrzymanie numeru. 

A co w sytuacji, jeżeli ktoś już zrezygnował z usług przedpłaconych Play, ale wcześniej korzystał z usługi „Wydłużenie ważności konta w Play na kartę 3.0”? Operator i na to ma odpowiedź.

Chcemy zwrócić Ci opłaty za utrzymanie numeru przewidziane w cenniku taryfy Play na Kartę 3.0, które pobraliśmy od Ciebie w okresie, w którym z niej korzystałeś/aś. Aby uzyskać zwrot skontaktuj się z Obsługą Klienta Play (dane kontaktowe znajdziesz na www.play.pl) – masz na to czas do 15 maja 2025 r. Możesz np. zadzwonić na 790 500 500 (koszt jak za zwykłe połączenie z komórką)

tłumaczy Play.

Play zwróci pieniądze na rachunek bankowy w ciągu miesiąca od otrzymania prośby byłego klienta.