Plus odda klientom pieniądze. Sprawdź, czy Tobie też

Operator sieci Plus zwróci klientom opłaty za pakiet Plus Internet Extra. Pieniądze trafią na rachunek bankowy przekazany telekomowi.

Marian Szutiak (msnet)
2
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Plus odda klientom pieniądze. Sprawdź, czy Tobie też

Spółka Polkomtel, operator sieci Plus poinformował, że zwróci swoim klientom pieniądze. Chodzi o konsumentów korzystających z usługi „LTE bez końca”, którzy podlegali zasadzie Fair-Usage-Policy („FUP”) w ramach umów oferty Internet oraz, w związku lub bez związku z ograniczeniem prędkości po wyczerpaniu limitu podstawowego, w okresie od 19 lipca 2020 roku do 18 lipca 2021 roku kupili od pakiet dodatkowy „Plus Internet Extra”.

Dalsza część tekstu pod wideo

Osoby, które nie korzystają już z usług sieci Plus w ofercie Plus Internet, otrzymają zwrot opłat po podaniu numeru konta bankowego. Taką informację będą mogli przekazać operatorowi:

  • wypełniając formularz zamieszczony na stronie www.plus.pl/zwroty,
  • wysyłając e-mail na adres [email protected],
  • dzwoniąc do Działu Obsługi Klientów pod nr 601 102 601,
  • w autoryzowanych punktach sprzedaży sieci Plus.

W indywidualnej korespondencji Plus wskaże termin, w jakim konsumenci będą mogli przekazać operatorowi numer rachunku bankowego. Osoba, który w powyższym okresie nie otrzyma od Plusa prośby o podanie numeru rachunku bankowego, będzie mogła to uczynić do 29 listopada 2023 roku.

Aktualni abonenci oferty Plus Internet nie muszą nic robić, aby uzyskać zwrot w ramach faktury korygującej lub zaliczenie części przysługującej im kwoty na poczet ewentualnych zaległości względem operatora. W zależności od rodzaju zwrotu o zasadach jego uzyskania konsumenci zostaną poinformowani korespondencyjnie.