Plus wprowadza Mobilnego Doradcę. To zakupy bez wychodzenia z domu
Plus uruchamia nową usługę – Mobilnego Doradcę. Dzięki niej podpisanie umowy na abonament, Internet czy zakup telefonu ma być jeszcze wygodniejsze. Teraz klienci mogą dopełnić wszystkich formalności bez konieczności odwiedzania salonu, w dogodnym dla siebie miejscu i czasie.

Doradca przyjedzie do Ciebie
Nie każdy ma czas, by osobiście udać się do punktu sprzedaży. Z myślą o zabieganych klientach Plus wprowadza możliwość skorzystania z usług Mobilnego Doradcy. To prywatny konsultant, który przyjedzie pod wskazany adres o dogodnej godzinie, pomagając w wyborze najlepszej oferty oraz podpisaniu umowy. Dzięki temu klienci mogą skonsultować decyzję z rodziną i w komfortowych warunkach dopasować usługi do swoich potrzeb.
Jak umówić wizytę?
Aby skorzystać z nowej usługi, wystarczy wypełnić formularz na stronie internetowej Plusa. Następnie konsultant z danego regionu skontaktuje się telefonicznie w celu potwierdzenia terminu wizyty.



Dodatkowo w rejonach, gdzie dostępny jest światłowód Plusa, na klatkach schodowych pojawią się plakaty z kodem QR. Po jego zeskanowaniu, klienci mogą szybko uzyskać dane kontaktowe doradcy przypisanego do ich lokalizacji i umówić spotkanie. Dodatkową korzyścią jest dostęp na 30 dni do pakietu Premium na platformie Polsat Box Go dla osób, które skorzystają z tej opcji.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Plus zadbał również o bezpieczeństwo swoich klientów. Aby upewnić się, że do drzwi puka autoryzowany doradca, można skorzystać z jednej z dwóch metod weryfikacji:
- zadzwonić na specjalną infolinię Plusa lub Polsat Box i potwierdzić tożsamość konsultanta,
- zeskanować kod QR znajdujący się na identyfikatorze sprzedawcy, co wyświetli wizytówkę punktu sprzedaży, z którego został oddelegowany.
Dzięki Mobilnemu Doradcy, klienci Plusa mają cieszyć się wygodą i elastycznością przy zawieraniu nowych umów, bez konieczności wychodzenia z domu.