Plush świętuje i rozdaje miliony gigabajtów za darmo

Plush ma już ponad milion klientów. Z tej okazji każdy z nich może liczyć na darmowy pakiet 100 GB Internetu. Osoby, które zdecydują się na zakup oferty z wybranymi smartfonami, otrzymają w prezencie słuchawki za złotówkę.

Marian Szutiak (msnet)
29
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Plush świętuje i rozdaje miliony gigabajtów za darmo

Miliony gigabajtów od Plusha

Po ponad siedmiu latach na rynku z usług Plusha korzysta ponad milion klientów. Dla operatora jest to powód do świętowania, dlatego każdy z nich może otrzymać prezent w postaci 100 GB Internetu za darmo.

Dalsza część tekstu pod wideo

Oto, jak można skorzystać z promocji:

  • klienci oferty abonamentowej Plusha, którzy podpisują nową lub przedłużają dotychczasową umowę na 24 miesiące nie muszą w tym celu nic robić – darmowe gigabajty dostaną automatycznie i mają 2 lata na ich wykorzystanie,
  • pozostali abonenci, w tym internetowi, powinni wysłać wiadomość SMS o treści MILION na numer 80848 (abonenci internetowi mogą też zadzwonić pod numer 601 102 601) – otrzymają oni pakiet 10 GB, który będzie się odnawiał przez 10 kolejnych miesięcy,
  • użytkownicy ofert Plush na kartę oraz Plush Mix również powinni wysłać SMS-a o treści MILION na numer 80848 – otrzymają 100 GB do wykorzystania przez 30 dni.

Na stronie www.plushbezlimitu.pl możemy trafić na dodatkową informację (haczyk?):

Z pakietu mogą skorzystać wszyscy Klienci korzystający z Plush na Kartę lub Plush MIX oraz klienci, którzy mają włączony pakiet za min. 25 zł.

Innymi słowy, użytkownicy Plusha na kartę muszą mieć aktywny pakiet za minimum 25 zł, by móc otrzymać dodatkowe gigabajty.

Promocja dla abonentów obowiązuje do odwołania. W przypadku użytkowników ofert Plush na kartę oraz MIX promocja obowiązuje do 9 maja 2022 roku. Szczegóły w regulaminach:

Plush świętuje i rozdaje miliony gigabajtów za darmo

Osoby, które wybiorą Plusha z wybranym smartfonem w ratach 0%, za dodatkową złotówkę dostaną słuchawki. Oferta dotyczy zestawów:

Kim jest Plush…ak?

Plush pojawił się na rynku 8 września 2014 roku. Marka stworzona przez Plusa z myślą o młodych ludziach na początku bazowała wyłącznie na usługach w ofercie „na kartę”. Motywem przewodnim Plusha było hasło „Bez konsekwencji”. Plush dawał (i nadal daje) swobodę rozmów, SMS-ów i MMS-ów bez limitu, niezależnie od wybranej sieci. Z czasem w ofercie pojawiła się również opcja usług abonamentowych.

Plush świętuje i rozdaje miliony gigabajtów za darmo

Od samego początku bohaterem i twarzą Plusha jest… Plushak, czyli zadziorny i przebojowy pluszowy Miś. Plushak uwielbia przygody i wyzwania – nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. W swojej karierze może pochwalić się między innymi byciem „bratem z innej matki” amerykańskiej gwiazdy światowego rapu – Lil’a Wayne’a, rapowaniem w ramach #hot16challenge2 oraz tworzeniem muzycznych (i zimowo-ofertowych) hitów. Plush śmiało podąża także za modą i bieżącymi trendami, takimi jak ćwiczenia z trenerem (żeby być fit!) czy morsowaniem (żeby pochwalić się znajomym!).

Plushowi pękła bańka

A kim jest statystyczny użytkownik Plusha i z jakich usług najczęściej korzysta? Klienci Plusha to w 45% kobiety, a w 55% mężczyźni. Razem wykorzystali w 2021 roku 74 PB Internetu. Gdybyśmy przeliczyli tą wartość na liczbę filmików obejrzanych w serwisie YouTube, otrzymalibyśmy ponad 257 milionów materiałów.