Interbrand ogłosił listę najcenniejszych marek tego roku. W TOP5 rankingu Best Global Brands 2022 znalazły się firmy technologiczne: Apple, Microsoft, Amazon, Google i Samsung.
Apple to ponownie najcenniejsza marka świata – wynika z rankingu Best Global Brands 2022. Jej wartość została oszacowana na 482,215 mld dolarów (+18% rok do roku). Na podium znalazło się jeszcze miejsce dla marek Microsoft (278,288 mld dolarów, +32%) i Amazon (274,819 mld dolarów, +10%). Tuż za podium znalazły się marki Google (251,751 mld dolarów, +28%) oraz Samsung (87,689 mld dolarów, +17%).
W pierwszej setce znalazły się jeszcze między innymi takie marki, jak:
Zobacz: Spada sprzedaż smartfonów. Tak źle nie było od 2014 roku
Zobacz: Rynek tabletów też się kurczy. Spadki piąty kwartał z rzędu
Źródło zdjęć: pio3 / Shutterstock.com
Źródło tekstu: interbrand.com