Wiadomości
UOKiK: jak odzyskać nadpłatę od operatora
UOKiK sprawdził, jak czterej najwięksi operatorzy rozliczają nadpłaty po zakończeniu umowy.
43
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

Łącznie mówimy o dużych kwotach. Wiele z nich może się pojawić tuż po rozwiązaniu umowy z konsumentem, a operatorzy nie oddają ich automatycznie. Naszym zdaniem, powinni informować abonentów o wysokości nadwyżki i warunkach jej zwrotu. A sam ten proces powinien być dla nich łatwy do zainicjowania i bezpłatny. Nie wykluczamy podjęcia dalszych działań w przypadku tych operatorów, którzy utrudniają konsumentom uzyskanie zwrotu nadpłat
Plus:
- wniosek złóż pisemnie lub elektronicznie (e-mail, faks),
- we wniosku wskaż sposób zwrotu, np. przelewem na konkretne konto, podaj swoje dane i numer telefonu,
- Polkomtel wyjaśnia szczegóły procedury zwrotu nadpłat na stronie internetowej.
Play:
- wniosek złóż pisemnie, elektronicznie, (e-mail, faks), w biurze obsługi klienta
- we wniosku wskaż sposób zwrotu, np. przelewem na konkretne konto, podaj swoje dane i numer telefonu,
- P4 wyjaśnia szczegóły procedury zwrotu nadpłat na stronie internetowej.
T-Mobile:
- wniosek złóż pisemnie, elektronicznie (e-mail, faks) lub za pomocą formularza.
- we wniosku wskaż sposób zwrotu, np. przelewem na konkretne konto, podaj swoje dane i numer telefonu.
- T-Mobile wyjaśnia szczegóły procedury zwrotu nadpłat na stronie internetowej.
Orange:
- wniosek złóż telefonicznie, elektronicznie, w biurze obsługi klienta,
- we wniosku wskaż sposób zwrotu np. przelewem na konkretne konto, podaj swoje dane i numer telefonu,
- Orange wyjaśnia szczegóły procedury zwrotu nadpłat na stronie internetowej.