UOKiK: jak odzyskać nadpłatę od operatora

UOKiK sprawdził, jak czterej najwięksi operatorzy rozliczają nadpłaty po zakończeniu umowy.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
43
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
UOKiK: jak odzyskać nadpłatę od operatora
UOKiK: jak odzyskać nadpłatę od operatora








Łącznie mówimy o dużych kwotach. Wiele z nich może się pojawić tuż po rozwiązaniu umowy z konsumentem, a operatorzy nie oddają ich automatycznie. Naszym zdaniem, powinni informować abonentów o wysokości nadwyżki i warunkach jej zwrotu. A sam ten proces powinien być dla nich łatwy do zainicjowania i bezpłatny. Nie wykluczamy podjęcia dalszych działań w przypadku tych operatorów, którzy utrudniają konsumentom uzyskanie zwrotu nadpłat







Plus:
  • wniosek złóż pisemnie lub elektronicznie (e-mail, faks),
  • we wniosku wskaż sposób zwrotu, np. przelewem na konkretne konto, podaj swoje dane i numer telefonu,
  • Polkomtel wyjaśnia szczegóły procedury zwrotu nadpłat na stronie internetowej.

Play:
  • wniosek złóż pisemnie, elektronicznie, (e-mail, faks), w biurze obsługi klienta
  • we wniosku wskaż sposób zwrotu, np. przelewem na konkretne konto, podaj swoje dane i numer telefonu,
  • P4 wyjaśnia szczegóły procedury zwrotu nadpłat na stronie internetowej.

T-Mobile:
  • wniosek złóż pisemnie, elektronicznie (e-mail, faks) lub za pomocą formularza.
  • we wniosku wskaż sposób zwrotu, np. przelewem na konkretne konto, podaj swoje dane i numer telefonu.
  • T-Mobile wyjaśnia szczegóły procedury zwrotu nadpłat na stronie internetowej.

Orange:
  • wniosek złóż telefonicznie, elektronicznie, w biurze obsługi klienta,
  • we wniosku wskaż sposób zwrotu np. przelewem na konkretne konto, podaj swoje dane i numer telefonu,
  • Orange wyjaśnia szczegóły procedury zwrotu nadpłat na stronie internetowej.