Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski i napastnik klubu piłkarskiego Bayern Monachium, został ambasadorem marki Huawei w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.
Robert Lewandowski rozpoczął współpracę z Huawei 9 listopada. Będzie promował markę Huawei i jej produkty skierowane do konsumentów, przede wszystkim smartfony, tablety i urządzenia z linii weareable. Jak zapewnia producent, zaangażowanie piłkarza wpisuje się w strategię komunikacyjną marki, opartą na haśle Make it Possible.
Jesteśmy świadkami otwarcia nowego rozdziału w strategii marketingowej marki Huawei - powiedział Wang Yanming, Prezydent regionalnego działu Terminal Device, Huawei Consumer BG i dodaje: - Do tej pory wspieraliśmy sport na poziomie lokalnym, jak na przykład polo na Węgrzech, czy hokej na lodzie w Czechach. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów oraz poszerzając światowe portfolio marki, otwieramy się na sport w formacie globalnym, nie tylko sponsorując kluby piłkarskie, ale także podejmując współpracę z gwiazdami sportu. Stawiamy na osoby, których historia i osobowość idealnie wpasowują się strategię firmy Huawei.
Huawei aktywnie angażuje się w sport, szczególnie piłkę nożną. Współpracuje z federacjami i klubami piłkarskimi oraz sportowcami na całym świecie. Sponsorował lub sponsoruje m.in. ligę hiszpańską i drużyny, takie jak Atletico de Madrid, Ajax Amsterdam, AC Milan, Borussia Dortmunt, Paris Saint Germain, Wellington Phoenix.
Źródło tekstu: Huawei