DAJ CYNK

Maxcom: Do telefonów dla seniorów dołączył zegarek i opaska FitGo

msnet

Sprzęt

Maxcon Fitgo FW17 POWER oraz Fitgo FW 11 LIGHT to propozycje dla osób uprawiających sport i chcących monitorować swoją codzienną aktywność.



Maxcon Fitgo FW17 POWER oraz Fitgo FW 11 LIGHT to propozycje dla osób uprawiających sport i chcących monitorować swoją codzienną aktywność.

Maxcom to firma, która naszym czytelnikom powinna być znana przede wszystkim za sprawą telefonów dla seniorów, o których czasem piszemy na łamach TELEPOLIS.PL. Do portfolio producenta dołączyły dwa nowe urządzenia noszone z serii FitGo - smartwatch i smartband. Oba mają ciekawy wygląd, a ich cena nie powinna doprowadzić nas do bankructwa. Jednak nie liczmy, że wydamy tak mało, jak za wspomniane wcześniej telefony.

Produkty FitGo przeznaczone są dla ludzi aktywnych, którzy lubią stawiać w swoim życiu wyzwania. Krokomierz, GPS, mierzenie tętna, odbieranie i wykonywanie połączeń, monitor snu, licznik spalonych kalorii, termometr i barometr to tylko niektóre funkcje, które ułatwią codzienne ćwiczenia. Zegarki i opaski FitGo oraz inne nowe rozwiązania firmy Maxcom będzie można zobaczyć podczas Mobile World Congress 2018 w Barcelonie.

Smartwatch Fitgo FW17 POWER ma okrągły ekran dotykowy 1,3 cala 240 x 240 pikseli, dwa przyciski i wielofunkcyjne pokrętło. Zasilane akumulatorem o pojemności 320 mAh urządzenie wyposażone jest między innymi w czujnik ruchu G-Sensor oraz łączność Bluetooth 4.0. Zegarek może być użyty jako akcesorium głośnomówiące do smartfonu. Razem z kosztującym 499 zł (strona maxcom.pl) smartwatchem otrzymamy powerbank o pojemności 400 mAh i przewód USB.



Smartband Fitgo FW 11 LIGHT ma ekran dotykowy o przekątnej 0,96 cala i rozdzielczości 128 x 64 piksele. Możliwości opaski są skromniejsze, niż w przypadku zegarka, ale i tu znalazły się czujniki mierzące naszą aktywność. Cena opaski to 179 zł.

Wprowadzenie produktów dla sportowców pozwala nam zaistnieć w dynamicznie rozwijającym się segmencie rynku, w którym dotychczas nie byliśmy obecni. Nowe produkty będą miały bezpośrednie przełożenie na rozwój Maxcom. Do końca 2018 roku planujemy sprzedać około 50 tys. zegarków i opasek - powiedział Arkadiusz Wilusz, Prezes firmy Maxcom.

Nowe produkty spółki Maxcom dostępne są w sieciach handlowych, takich jak Euronet, Media Ekspert, Neonet oraz Media Markt na terenie całego kraju. W drugim kwartale 2018 roku zegarki i opaski FitGo trafią do sprzedaży w Rumunii, Czechach, Słowacji, Bułgarii, a z czasem także do Francji.

Społeczeństwo jest coraz bardziej świadome w kwestii zdrowego trybu życia. Ludzie, niezależnie od swojego wieku uprawiają sport i dbają o aktywność ruchową. Sport stał się nieodłącznym elementem życia codziennego, co otwiera także możliwości biznesowe. W gadżetach dla sportowców widzimy duży potencjał rynkowy i przestrzeń do pojawienia się nowego gracza. Rynek nie jest jeszcze całkowicie zagospodarowany. Wierzymy, że wysoka jakość naszych produktów, nowoczesny design oraz konkurencyjna cena pozwolą nam odnieść sukces w tym segmencie - dodał Arkadiusz Wilusz.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Maxcom, wł