T-Mobile z wyjątkową nowością. Skorzysta na tym wielu Polaków
T-Mobile wprowadza na swojej infolinii rozwiązanie stworzone dla osób starszych. Już od 27 lutego kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta, wystarczy wybrać numer 8, aby skorzystać z nowych udogodnień dla seniorów.

Jak podkreśla operator, stworzenie dedykowanej infolinii dla seniorów jest kontynuacją działań T-Mobile na rzecz dostępu do technologii i usług przez wszystkie grupy klientów.
Wprowadzona dziś nowość jest bardzo prosta w działaniu. Aby skorzystać z infolinii dla seniorów, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta T-Mobile, wystarczy wybrać na klawiaturze numer 8. I to wszystko. Klientem zajmie się odpowiednio przeszkolony konsultant.



T-Mobile tłumaczy, skąd się wziął pomysł na takie udogodnienie dla seniorów. Żyjemy w starzejącym się społeczeństwie, ale jednocześnie obserwujemy coraz szybszy rozwój technologii. Coraz większa liczba seniorów aktywnie korzysta z usług cyfrowych, nie wszyscy z nich jednak czują się jeszcze w pełni komfortowo w świecie zdominowanym przez aplikacje, smartfony i internet.
W związku z tym wielu klientów dzwoniących na infolinię biura obsługi to osoby, które mogą potrzebować wyjątkowego wsparcia czy wygodnego dla nich dostępu do informacji, szczególnie z obszaru obsługi urządzeń, usług czy bezpieczeństwa
– przekonuje T-Mobile.
Operator przekonuje, że wdrażając specjalną obsługę dla seniorów w BOK, sprawił, że jego infolinia będzie jeszcze bardziej przyjazna i dla tej grupy klientów. Poza prostym wyborem obsługi w drzewie IVR (Interactive Voice Response), T-Mobile odpowiednio przygotował doradców, którzy mają zapewnić seniorom wsparcie na infolinii, szczególnie w tematyce technologii, obsługi urządzeń, usług, procedur czy płatności.
Wśród kompleksowych działań dla seniorów T-Mobile Polska prowadzi również akcję „Sieć Pokoleń”, w ramach której powstał specjalny kurs przybliżający korzystanie z nowych technologii od podstaw. Kurs dostępny jest na stronie siecpokolen.pl.
Ponadto operator wspiera podopiecznych Fundacji „Pod Dębem”, przekazując im laptopy, aby mogli korzystać z nowych możliwości, jakie daje cyfrowa rzeczywistość. W ramach akcji powstała też edukacyjna kampania radiowa oraz prasowa.