Awaria w T-Mobile. Klienci nie mogli korzystać z usług

Piątkowe popołudnie przyszykowało niemiłą niespodziankę dla klientów T-Mobile Polska. Ze wzrostu liczby zgłoszeń w serwisie Downdetector.pl wynika, że sieć magentowego operatora nie działała tak, jak powinna.

Marian Szutiak (msnet)
13
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Awaria w T-Mobile. Klienci nie mogli korzystać z usług

Przed godziną 14:00, 31 stycznia 2025 roku, nastąpił gwałtowny wzrost liczby zgłoszeń niezadowolonych klientów T-Mobile. W chwili pisania tych słów "pik" sięgał liczby 2776, ale sytuacja jest dynamiczna.

Dalsza część tekstu pod wideo
Awaria w T-Mobile. Klienci nie mogli korzystać z usług

Więcej informacji możemy uzyskać z komentarzy zamieszczonych na Facebooku. Wynika z nich, że problemy występują w różnych miastach, w tym Warszawie, Kaliszu czy Radomiu. Oto przykładowe komentarze (pisownia oryginalna).

brak internetu również w okolicy radomia, a konkretnie 26-630 Jedlnia Letnisko

Brak sieci w Tarnowie - jakieś jaja

Brak sieci w Radomiu

Całkowity zanik sieci Warszawa!

Brak sieci - Kalisz.

Co się dzieje? Brak sieci Leszno

Z odpowiedzi operatora na Facebooku wynika, ze trwają prace, które mają na celu usunięcie problemów.

Przepraszamy za niedogodności. Nasi technicy wiedzą już o problemie. Zostanie rozwiązany najszybciej jak to możliwe.

Z kolei od biura prasowego T-Mobile Polska dostaliśmy informację, że awaria dotyczyła południowo-wschodniej części Polski i już została usunięta. Na pełną sprawność działania sieci należy jednak chwilę poczekać.

Faktycznie, mieliśmy przez kilka minut kłopoty z siecią w na południowym wschodzie Polski. Problem został błyskawicznie zdiagnozowany i usunięty. W tej chwili sieć działa bez zakłóceń, ale jej stabilizacja może potrwać do 30 minut.

Jakub Chajdak, Ekspert ds. Komunikacji Korporacyjnej, T-Mobile Polska