T-Mobile i problem z usługą Rozrywka Uwolniona

T-Mobile ma w ofercie dla abonentów usługę Rozrywka Uwolniona. Z informacji, które uzyskaliśmy od Czytelników wynika, że nie wszystko działa w niej prawidłowo.

Marian Szutiak (msnet)
7
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile i problem z usługą Rozrywka Uwolniona

Pod koniec września 2021 roku T-Mobile wprowadził do swojej oferty na abonament usługę Rozrywka Uwolniona. Polega ona na tym, że płacąc 20 zł miesięcznie (chyba, że załapaliśmy się na promocję) otrzymujemy możliwość zmiany raz w miesiącu serwisu, z którego korzystamy. na liście znajdują się HBO GOTidal HiFiLegimi oraz kilka opcji w ramach Polsat Box Go (Premium, Sport, Filmy i Seriale, Newsy i Rozrywka, Dzieci oraz Eleven Sports).

Dalsza część tekstu pod wideo

W ostatnich dniach otrzymaliśmy od Czytelnika informację, że w usłudze Rozrywka Uwolniona nie wszystko działa, jak powinno. Napisał on, że jest od niedawna abonentem T-Mobile i skorzystał z opisywanej usługi. Na początku poszło gładko – pan Paweł wybrał Legimi na początek. Po upływie miesiąca okazało się, że zmiany usługi w ramach Rozrywki Uwolnionej można dokonać wyłącznie za pomocą aplikacji Mój T-Mobile. Wszystko byłoby w porządku, gdyby ten sposób działał. Niestety, po wybraniu odpowiedniej opcji, na ekranie pojawił się komunikat pokazany na poniższym zrzucie ekranu.

T-Mobile i problem z usługą Rozrywka Uwolniona

Nasz Czytelnik zgłaszał ten fakt do obsługi klienta magentowej sieci, gdzie dowiedział się, że jest to problem masowy i trwa naprawa. I tak już od ponad miesiąca. Czyli pan Paweł nie może korzystać z usługi Rozrywka Uwolniona w sposób, jaki obiecuje T-Mobile. Czy ktoś z Was jeszcze trafił na podobny problem?

Pytanie w sprawie opisanego powyżej problemu wysłałem do biura prasowego T-Mobile Polska. Póki co czekam na odpowiedź. Gdy ją otrzymam, podzielę się nią z Czytelnikami.