T-Mobile znów walczy z nonsensami. Tym razem na warsztat idzie infolinia

Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem infolinii to absurd. Tak T-Mobile rozpoczyna się drugą odsłonę kampanii "bez nonsensów", jednocześnie zapewniając, że 80 proc. połączeń u operatora odbieranych jest w ciągu minuty.

Sebastian Górski (Uapsiabiduba)
75
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile znów walczy z nonsensami. Tym razem na warsztat idzie infolinia

Nie da się ukryć, że długi czas oczekiwania na połączenie z infolinią potrafi doprowadzić człowieka do białej gorączki. Drugą odsłoną kampanii "bez nonsensów" T-Mobile próbuje udowodnić, że ma sprawnie działające call center. Jak zapewnia magentowy operator, aż 80 proc. połączeń jest odbieranych w ciągu minuty. Poza infolinią klienci mogą kontaktować się również przez chat na stronie WWW oraz komunikator Facebook Messenger.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jak mówi Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska:

Codzienne doświadczenia klientów z naszą marką są dla nas bardzo ważne, dlatego konsekwentnie realizujemy strategię Frontline first. Jakość obsługi w call-center oraz sprawność i profesjonalizm naszych konsultantów przekładają się na postrzeganie całej naszej firmy. Aż 90% klientów ocenia kontakt z nami najwyższymi w skali ocenami, czyli 4 i 5, co jest zasługą uproszczonego iVR oraz partnerskiego podejścia naszych konsultantów.

 

We wspomnianym systemie iVR udało się skrócić wybór właściwego tematu z niemal 2,5 minut do nieco ponad 20 sekund. Grupa klientów przed jego wdrożeniem miała również wpływ na treść komunikatów oraz głos lektorki. Infolinię w T-Mobile tworzy wewnętrzny zespół pracowników w dziale obsługi klienta. W spocie wizerunkowym zagrała aktorka - Magdalena Boczarska.

Frederic Perron, Członek Zarządu T- Mobile ds. Rynku Prywatnego, dodaje:

Współcześni klienci oczekują bardzo szybkiej reakcji na swoje zapytania. Tak jak nikt nie lubi stać w kolejce w sklepie, tak też nikt nie chce tracić czasu ze słuchawką przy uchu, żeby zadać jedno pytanie. Dlatego właśnie w T‑Mobile klienci wiedzą, że dokładamy wszelkich starań, żeby ich sprawa została rozwiązana najszybciej jak to możliwe. Mamy wspaniałych ludzi pracujących na infolinii, którzy zawsze są otwarci i chętni do pomocy naszym klientom.