Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy - to hasło nowej kampanii reklamowej sieci T-Mobile. Nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów.
W ramach kampanii "Bez nonsensów", T‑Mobile postanowił rozprawić się z kolejnym absurdem istniejącym w branży telekomunikacyjnej - brakiem możliwości zrezygnowania z oferty operatora bez konsekwencji. W przypadku usług klienci zobowiązani są bowiem podejmować decyzje wyłącznie na podstawie deklaracji samych firm. Magentowy operator postanowił więc zmienić ten stan rzeczy. Jako sieć pewna jakości swoich usług i dbająca o satysfakcję klientów, daje im szansę przetestowania swoich rozwiązań. Ma w tym pomóc specjalna oferta: "Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy". Zapewnia ona klientom możliwość wypowiedzenia umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia, gwarantując jednocześnie pełny zwrot kosztów aktywacji, abonamentu i ceny telefonu w ofercie abonamentowej.
Zobacz: Dodatkowy Internet dla klientów T-Mobile Mix
Zobacz: Dla Polaków lepszy jest telefon niż dłoń ukochanej osoby. T-Mobile twierdzi, że może tu pomóc inteligentna bielizna
Ofertę promują dwie linie marketingowe: pierwsza wskazuje jak bardzo trudne, ale i absurdalne jest dokonywanie wyboru wyłącznie na podstawie deklaracji, natomiast druga ma charakter produktowy i przedstawia telefony i pakiety objęte promocją (Nokia 6.2, Samsung Galaxy A51, Xiaomi Redmi Note 8T).
T‑Mobile chwali się, że od lat ceniony jest za dostarczanie doskonałej jakości technologicznej oraz obsługę klienta. Ostatnie badania wskazują, że ta dbałość o zachowanie wysokich standardów jest doceniana – T‑Mobile jest siecią z największą liczbą zadowolonych klientów. Nie powinno więc nikogo dziwić, że operator bez obaw wprowadza możliwość przetestowania swoich usług oraz możliwość rezygnacji w przypadku niezadowolenia. Co więcej, promocja obejmuje zarówno najpopularniejsze pakiety abonamentowe, jak i ofertę T‑Mobile na kartę.
W ramach oferty "Gwarancja najlepszej sieci" klienci mogą zdecydować się na opcje bez telefonu w pakietach S, M i L, czyli za: 39 zł miesięcznie (5 GB danych), 49 zł miesięcznie (15 GB danych) oraz 59 zł miesięcznie (30 GB do dyspozycji). Na klientów czekają również oferty z popularnymi telefonami za złotówkę, na przykład Xiaomi Redmi Note 8T w wariancie za 89 zł miesięcznie, Nokia 6.2 w opcji za 99 zł miesięcznie lub Samsung Galaxy A51 w abonamencie za 129 zł miesięcznie. Modele te pojawią się w kampanii reklamowej. Do wyboru będą też inne smartfony, w tym Samsung Galaxy A50 i Galaxy A70 oraz Huawei P Smart Z oraz P Smart 2019.
Zobacz: T-Mobile oferuje cztery taryfy abonamentowe dla klientów indywidualnych
Zobacz: Promocja w T-Mobile: doładuj i hulaj w internecie!
Co jeśli jednak klient nie będzie zadowolony? Operator postanowił zredukować niezbędne działania i biurokrację do minimum. W ciągu 30 dni od podpisania umowy klient może się z niej wycofać bez ponoszenia finansowych konsekwencji, a cały proces jest bardzo prosty. W przypadku opcji abonamentowej bez telefonu wystarczy wypełnić krótki formularz zwrotu oraz dokument odstąpienia od umowy, a następnie wysłać je pocztą, e-mailem lub złożyć w punkcie sprzedaży. Rezygnacja z oferty z telefonem odbywa się w sklepie, w którym podpisano umowę lub, jeżeli pakiet został zamówiony online, telefon wraz z dokumentami należy odesłać na wskazany przez operatora adres. Wszystko w kilku prostych krokach.
Operator nie zapomniał także o klientach zainteresowanych ofertą T‑Mobile na kartę. Osoby, które zakupią starter T‑Mobile na kartę z taryfą Frii i w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połączenia aktywują ofertę "Bez limitu z 10 GB i Supernet Video za 30 zł", w przypadku niezadowolenia z jakości sieci, mogą zwrócić się do operatora w ciągu 30 dni od aktywacji o jednorazowy zwrot opłaty za korzystanie z usługi. Rezygnacja w tym przypadku odbywa się również poprzez wysłanie odpowiednich dokumentów na wskazany adres fizyczny bądź mailowy lub poprzez przedłożenie rezygnacji w salonie T‑Mobile. Po złożeniu dokumentów operator skontaktuje się z klientem w celu weryfikacji danych, a następnie zwróci środki na wskazane konto bankowe.
Zobacz: [Aktualizacja] Telefon na kartę a zwrot środków po minięciu ważności konta - UOKiK wydał pierwszą decyzję
Zobacz: „Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości - Bestcena wyjaśnia swój model biznesowy
Źródło tekstu: T-Mobile