DAJ CYNK

Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy - nowa kampania T-Mobile

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

T-Mobile gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy

Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy - to hasło nowej kampanii reklamowej sieci T-Mobile. Nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów.

W ramach kampanii "Bez nonsensów", T‑Mobile postanowił rozprawić się z kolejnym absurdem istniejącym w branży telekomunikacyjnej - brakiem możliwości zrezygnowania z oferty operatora bez konsekwencji. W przypadku usług klienci zobowiązani są bowiem podejmować decyzje wyłącznie na podstawie deklaracji samych firm. Magentowy operator postanowił więc zmienić ten stan rzeczy. Jako sieć pewna jakości swoich usług i dbająca o satysfakcję klientów, daje im szansę przetestowania swoich rozwiązań. Ma w tym pomóc specjalna oferta: "Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy". Zapewnia ona klientom możliwość wypowiedzenia umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia, gwarantując jednocześnie pełny zwrot kosztów aktywacji, abonamentu i ceny telefonu w ofercie abonamentowej.

Zobacz: Dodatkowy Internet dla klientów T-Mobile Mix
Zobacz: Dla Polaków lepszy jest telefon niż dłoń ukochanej osoby. T-Mobile twierdzi, że może tu pomóc inteligentna bielizna

Ofertę promują dwie linie marketingowe: pierwsza wskazuje jak bardzo trudne, ale i absurdalne jest dokonywanie wyboru wyłącznie na podstawie deklaracji, natomiast druga ma charakter produktowy i przedstawia telefony i pakiety objęte promocją (Nokia 6.2, Samsung Galaxy A51, Xiaomi Redmi Note 8T).

Gwarancja najlepszej sieci – i na kartę, i na abonament

T‑Mobile chwali się, że od lat ceniony jest za dostarczanie doskonałej jakości technologicznej oraz obsługę klienta. Ostatnie badania wskazują, że ta dbałość o zachowanie wysokich standardów jest doceniana – T‑Mobile jest siecią z największą liczbą zadowolonych klientów. Nie powinno więc nikogo dziwić, że operator bez obaw wprowadza możliwość przetestowania swoich usług oraz możliwość rezygnacji w przypadku niezadowolenia. Co więcej, promocja obejmuje zarówno najpopularniejsze pakiety abonamentowe, jak i ofertę T‑Mobile na kartę.

W ramach oferty "Gwarancja najlepszej sieci" klienci mogą zdecydować się na opcje bez telefonu w pakietach S, ML, czyli za: 39 zł miesięcznie (5 GB danych), 49 zł miesięcznie (15 GB danych) oraz 59 zł miesięcznie (30 GB do dyspozycji). Na klientów czekają również oferty z popularnymi telefonami za złotówkę, na przykład Xiaomi Redmi Note 8T w wariancie za 89 zł miesięcznieNokia 6.2 w opcji za 99 zł miesięcznie lub Samsung Galaxy A51 w abonamencie za 129 zł miesięcznie. Modele te pojawią się w kampanii reklamowej. Do wyboru będą też inne smartfony, w tym Samsung Galaxy A50 i Galaxy A70 oraz Huawei P Smart Z oraz P Smart 2019.

Zobacz: T-Mobile oferuje cztery taryfy abonamentowe dla klientów indywidualnych
Zobacz: Promocja w T-Mobile: doładuj i hulaj w internecie!

Co jeśli jednak klient nie będzie zadowolony? Operator postanowił zredukować niezbędne działania i biurokrację do minimum. W ciągu 30 dni od podpisania umowy klient może się z niej wycofać bez ponoszenia finansowych konsekwencji, a cały proces jest bardzo prosty. W przypadku opcji abonamentowej bez telefonu wystarczy wypełnić krótki formularz zwrotu oraz dokument odstąpienia od umowy, a następnie wysłać je pocztą, e-mailem lub złożyć w punkcie sprzedaży. Rezygnacja z oferty z telefonem odbywa się w sklepie, w którym podpisano umowę lub, jeżeli pakiet został zamówiony online, telefon wraz z dokumentami należy odesłać na wskazany przez operatora adres. Wszystko w kilku prostych krokach.

Operator nie zapomniał także o klientach zainteresowanych ofertą T‑Mobile na kartę. Osoby, które zakupią starter T‑Mobile na kartę z taryfą Frii i w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połączenia aktywują ofertę "Bez limitu z 10 GB i Supernet Video za 30 zł", w przypadku niezadowolenia z jakości sieci, mogą zwrócić się do operatora w ciągu 30 dni od aktywacji o jednorazowy zwrot opłaty za korzystanie z usługi. Rezygnacja w tym przypadku odbywa się również poprzez wysłanie odpowiednich dokumentów na wskazany adres fizyczny bądź mailowy lub poprzez przedłożenie rezygnacji w salonie T‑Mobile. Po złożeniu dokumentów operator skontaktuje się z klientem w celu weryfikacji danych, a następnie zwróci środki na wskazane konto bankowe.

Zobacz: [Aktualizacja] Telefon na kartę a zwrot środków po minięciu ważności konta - UOKiK wydał pierwszą decyzję
Zobacz: „Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości - Bestcena wyjaśnia swój model biznesowy

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile