Twoje osobiste konto w TP - oficjalnie
Telekomunikacja Polska uruchomiła nowy serwis internetowy www.tp.pl, dzięki któremu Klienci mogą przez Internet zamawiać i modyfikować usługi, sprawdzić stan rozliczeń, monitorować status swoich zleceń, czy złożyć reklamację.
Telekomunikacja Polska uruchomiła nowy serwis internetowy www.tp.pl, dzięki któremu Klienci mogą przez Internet zamawiać i modyfikować usługi, sprawdzić stan rozliczeń, monitorować status swoich zleceń, czy złożyć reklamację.
Kluczowym elementem serwisu jest Twoje osobiste konto w TP. Do jego założenia potrzeba numeru telefonu, numeru ewidencyjnego Klienta
(znajduje się w lewym górnym rogu faktury tp) oraz 6-cyfrowego numeru PIN. Klienci, którzy nie mają jeszcze swojego PIN, powinni zadzwonić pod
bezpłatny numer błękitnej linii tp 9393 i ustalić go z doradcą.
Założenie i korzystanie z osobistego konta w TP jest bezpłatne.
Dzięki nowej funkcjonalności Klienci TP mogą łatwo i przez całą dobę:
• zamówić i dopasować (modyfikować) do swoich potrzeb usługi,
• sprawdzić stan swoich rozliczeń z TP,
• złożyć reklamację oraz zgłosić awarię,
• monitorować status swoich zleceń,
• uzyskać informacje o aktualnej ofercie oraz promocjach.
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii i dokładnej procedurze rejestracji Klientów korzystanie z Twojego osobistego konta w TP jest
całkowicie bezpieczne. Podobne rozwiązania wykorzystują już z powodzeniem inni światowi operatorzy telekomunikacyjni, banki i duże
firmy usługowe.
Uruchomienie przez TP nowego serwisu internetowego z funkcjonalnością Twojego osobistego konta w TP to kolejny krok w kierunku stworzenia zintegrowanego systemu obsługi Klientów z wykorzystaniem telefonu
(błękitna linia tp 9393 i błękitna linia tp biznes 9330) oraz Internetu
(Twoje osobiste konto w TP na www.tp.pl). Podstawowe założenia tego systemu to usprawnienie obsługi, poprawa satysfakcji Klientów przy
jednoczesnym minimalizowaniu kosztów funkcjonowania.