Virgin Mobile: płatne połączenia z Obsługą Klienta w ofercie na kartę
Virgin Mobile zapowiada zmiany w cennikach i regulaminach dla klientów oferty na kartę. Wprowadzona zostanie między innymi opłata za połączenie z numerem *222, czyli numerem Obsługi Klienta.

1 sierpnia 2021 roku zmienią się:
- Cennik taryfy #ChcęWszystko w Ofercie Virgin Mobile na Kartę,
- Cennik taryfy Oferta 2012 w Ofercie Virgin Mobile na Kartę,
- Cennik przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Virgin Mobile Polska Sp.z o.o. „Oferta na Kartę”,
- inne cenniki i regulaminy ofert promocyjnych dotyczących abonentów korzystających z ofert #ChcęWszystko i Oferty2012, w których została wskazana cena za połączenie z numerem *222.
Zobacz: Virgin Mobile: nowy plan taryfowy Virgin NET z 220 GB
Zobacz: Virgin Mobile w ofertach na kartę: duże zmiany cenników i regulaminów



Zakres zmian w Virgin Mobile na karte
W Cenniku taryfy #ChcęWszystko w Ofercie Virgin Mobile na Kartę oraz Cenniku taryfy Oferta 2012 w Ofercie Virgin
Mobile na Kartę:
- zostanie wprowadzona opłata za połączenia głosowe z numerem Obsługi Klienta *222, dostępnym wyłącznie z numerów Virgin Mobile, w wysokości 0,39 zł za minutę,
- wprowadzona zostanie opłata za wymianę karty SIM/USIM z przyczyn leżących po stronie Użytkownika w wysokości 25 zł.
Jednocześnie doprecyzowane zostaną przypadki, w których wymiana karty SIM/USIM jest bezpłatna. Virgin Mobile nie pobierze opłat za wymianę karty SIM/USIM, która jest wadliwa lub nie nadaje się do korzystania z usług z powodów leżących po stronie operatora, a także jeśli została skradziona. W tym ostatnim przypadku trzeba będzie przedstawić dokument potwierdzający przyjęcie zgłoszenia kradzieży przez organy ścigania.
W Cenniku przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Virgin Mobile Polska Sp.z o.o. „Oferta na Kartę” zmieniona zostanie opłata za dokonanie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na inna osobę (Umowa Cesji). Będzie ona wynosić 30 zł.
W innych cennikach i regulaminach ofert promocyjnych, w których wskazana została cena za połączenie głosowe z numerem Obsługi Klienta *222, czyli „połączenie bezpłatne dla numerów Virgin Mobile” lub równoważna informacja, zostanie wprowadzona informacja „opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora”.
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian Abonentom, których dotyczą zmieniane cenniki i regulaminy ofert promocyjnych przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, z którego można skorzystać do 1 sierpnia 2021 roku.
– informuje Virgin Mobile w komunikacie