Virgin Mobile kończy z ważną usługą dla „karciarzy”. Co w zamian?

Operator Virgin Mobile zapowiedział wprowadzenie zmian dla klientów oferty na kartę. Dotyczą one logowania do serwisu samoobsługowego oraz doładowań.

Marian Szutiak (msnet)
14
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Virgin Mobile kończy z ważną usługą dla „karciarzy”. Co w zamian?

Virgin Mobile wyłącza usługę 

Idą zmiany dla użytkowników Virgin Mobile na kartę. Już 1 marca 2023 roku stracą oni dostęp do dotychczasowego serwisu samoobsługowego, działającego na stronie virginmobile.pl oraz w aplikacji mobilnej Virgin Mobile. Z serwisu tego na dotychczasowych zasadach będą mogli korzystać tylko osoby korzystające z oferty abonamentowej "Dziewicy".

Dalsza część tekstu pod wideo

Od 1 marca użytkownicy Virgin Mobile na kartę będą mogli się zalogować do aplikacji mobilnej Play24. Jak informuje fioletowy operator:

W aplikacji można na bieżąco śledzić stan swojego konta, doładować je czy aktywować i dezaktywować pakiety. Aplikacja Play24 dostępna jest do pobrania za darmo w Sklepie Play lub App Store. Do Play24 Abonenci ofert Virgin Mobile na Kartę zalogują się swoim numerem telefonu w Virgin Mobile i kodem PIN ustalonym podczas pierwszego logowania.

Zmiana w doładowaniach

Spółka P4, operator sieci Virgin Mobile i Play, poinformowała, że 28 lutego 2023 roku traci moc "Regulamin świadczenia Usługi Doładowań SIM USIM dla Abonentów Virgin Mobile na Kartę". Jest to spowodowane zmianami technicznymi w zakresie doładowań.

Doładowania jednorazowe będą nadal dostępne na stronie doladowania.virginmobile.pl. Jednocześnie użytkownicy Virgin Mobile na kartę uzyskają możliwość wykonywania doładowań jednorazowych i cyklicznych w aplikacji mobilnej Play24. W obu miejscach dostępne będą doładowania dowolną kwotą z zakresu od 5 do 300 zł. Można będzie za nie płacić kartą płatniczą, BLIKIEM, przelewem bankowym lub za pomocą usług Apple Pay i Google Pay.

Zmiany techniczne nie powodują żadnych zmian warunków świadczenia usług telekomunikacyjnych określonych w Cenniku taryfy #ChcęWszystko w ofercie Virgin Mobile na Kartę oraz Regulaminie świadczenia Usług telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. w ofercie Virgin Mobile na Kartę.

– czytamy w komunikacie Virgin Mobile

Inne zmiany

1 marca 2023 roku do cennika taryfy #ChcęWszystko w ofercie Virgin Mobile na kartę zostanie dodana usługa cesji, czyli przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Zmieniony cennik znajduje się w tym pliku PDF.

Jednocześnie 1 marca traci moc "Cennik przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. w ofercie Virgin Mobile na Kartę".

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, Abonentom korzystającym z ww. Cennika przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, z którego można skorzystać do dnia wejścia w życie zmian tj. do 01.03.2023 r.

– przypomina operator sieci Virgin Mobile